رسانه صهیونیستی از نحوه شکنجه نوجوان فلسطینی پرده برداشت

یک رسانه عبری زبان رژیم صهیونیستی از نحوه شکنجه ممتد یک نوجوان فلسطینی توسط بازجویان صهیونیست پرده برداشت.

به گزارش مشرق، روزنامه هاآرتص در گزارشی خبر داد یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی از اهالی محله العیسویه قدس برای ۱۲ سال به طور مداوم شکنجه شد و بازجویان او را با دست بسته با شوک الکتریکی شکنجه کردند.

بر اساس این گزارش این نوجوان روز پنجشنبه گذشته ساعت ۳ بامداد از خانه اش ربوده و برای ۱۲ ساعت کامل به طور مستمر شکنجه شد.

شاهدان هم تاکید کردند نیروهای پلیس اسرائیل که برخی از آنها با لباس شخصی حضور پیدا کرده بودند با خشونت شدیدی با این نوجوان برخورد کردند.

این نوجوان که تنها حرف اول از نام کوچک (م) ذکر شده اعلام کرد که پس از دستگیری، نظامیان صهیونیست دست او را برای ساعت ها بسته بودند و در این مدت مضروب و با برق به وی شوک وارد می شد.

وی تاکید کرد در زمان دستگیری هم به شدت مضروب شدم و ماموران حتی اجازه  به پا کردن کفش هم به من ندادند.

وی که به اتهام پرتاب سنگ به سوی نظامیان صهیونیست دستگیر شده است توسط چهار بازجو  مورد شکنجه قرار گرفت.

در مدت ۱۲ ساعت شکنجه و بازجویی والدین این نوجوان اجازه ملاقات با وی را پیدا نکردند این در حالی است که بر اساس کنوانسیون های بین المللی کودکان و نوجوانان باید  در زمان حضور والدین خود مورد بازجویی قرار بگیرند.

به اعتراف این رسانه صهیونیست، این نوجوان فلسطینی در حالی ۱۲ ساعت مورد شکنجه قرار گرفت که هیچ دلیلی برای مشارکت وی در چنین اقداماتی در اختیار نهادهای امنیتی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس