کد خبر 1174399
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
نویدکیا: لطفا هواداران ما را همراهی نکنند/ تمام مسابقات لیگ را برایمان آنالیز می‌کنند

سرمربی سپاهان از هواداران تیمش خواهش کرد قبل و بعد از بازی‌ها، این تیم را از مقابل هتل تا ورزشگاه و بالعکس همراهی نکنند.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شهرخودرو مشهد گفت: درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و برای آقای انصاریان و همه عزیزان مبتلا به این بیماری آرزوی سلامتی دارم.

وی درباره این بازی گفت: بارها درباره این موضوع صحبت کردم که به علت نبود تماشاگران، بازی آسانی نداریم. همه تیم‌ها برای کسب امتیاز با تمرکز بالا بازی می‌کنند. ما هم همینطور هستیم. به علت نبود هواداران با آرامش بازی می‌کنیم.

سرمربی سپاهان درباره رقیب تیمش در هفته سبزدهم گفت: شهرخودرو تیم خوبی است. در یک سوم هجومی خوب کار می‌کند و فکر می‌کنم بازی‌هایی که از این تیم آنالیز کردیم، یک مقدار حاکی از بدشانسی این تیم است و می‌توانستند نتایج بهتری کسب کنند. حتی در بازی‌هایی که شکست خوردند، موقعیت‌های خوبی را خلق کردند. قطعا شهرخودرو سعی می‌کند از اشتباهات و فضاهای موجود در زمین ما استفاده کند. این تیم بازیکنان هجومی خوبی دارد و در یک سوم هجومی خطرناک هستند و باید مراقبت کنیم که به مشکل نخوریم.

بیشتر بخوانید:

سپاهان و نفت در اندیشه صدرنشینی؛ پرسپولیس به دنبال صعود

نویدکیا درباره شرایط تیمش گفت: شرایط ما خوب است. بازیکنان قبلی مصدومان ما هستند. رضا دهقان به تیم اضافه شد و تمرینات گروهی را شروع کرد و شرایط او روز به روز بهتر می‌شود. تنها مصدوم تیم رسول نویدکیا است.

وی با اشاره به استقبال هواداران از تیمش در مسیر منتهی به ورزشگاه قبل از مسابقات گفت: هواداران ما دو هفته پیش هم قبل از بازی پیکان محبت داشتند و از مقابل هتل تا ورزشگاه ما را همراهی کردند. می‌دانند که خیلی دوستشان دارم اما باید موضوعاتی را بگویم. الان بحث بیماری کرونا است و می‌بینیم چه اتفاقات ناگواری می‌افتد. فکر می‌کنم هیچ چیزی ارزش این را ندارد که کسی این مریضی را بگیرد. موضوع دوم هم این بود که موتورسوارها جلوی اتوبوس حرکت می‌کردند و یکی از آن‌ها زمین خورد اما خوشبختانه به علت سرعت کم، مجددا سوار وسیله شد و به راهش ادامه دادم. اگر یک اتفاق کوچک برای کسی بیفتد همه ما پشیمان می‌شویم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: از طرفی مسیری که باید در بیست دقیقه طی می‌کردیم، یک ساعت در راه بودیم. این موضوع برای تیم ما هم خوب نیست. بازیکنانم استرس می‌گیرند که نکند تصادفی ایجاد شود. اینطوری خود بازیکنان هم استرس می‌گیرند. خواهش می‌کنم هواداران از خانه ما را حمایت کنند. من می‌دانم چه حسی نسبت به تیم خود دارند. اگر تیم خود را دوست دارند به سه دلیلی که گفتم قبل از بازی و بعد از بازی ما را همراهی نکنند و رعایت کنند. انرژی خود را از داخل خانه برای ما بفرستند و ما هم سعی می‌کنیم با تمام وجود در زمین بازی کنیم.

او در واکنش به اینکه در بازی‌های تیمش توانسته ستاره‌های رقبا را کنترل کند، گفت: من یک گروهی از همکاران تشکیل دادم. ما نه فقط بازی‌های پیش‌رو بلکه تمام بازی‌ها هر هفته را آنالیز می‌کنیم. نقاط قوت و میزان مسائل هجومی و دفاعی را آنالیز می‌کنیم و سعی داریم مراقبت کنیم از اتفاقاتی که ممکن است مقابل این تیم‌ها برابر ما رخ دهد. اینکه تمرکزمان را روی یک بازیکن بگذاریم، غیرممکن است.

نویدکیا خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوب را به نمایش بگذاریم. تا جایی که دیدیم شهرخودرو خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و سعی می‌کنند پله به پله عمل کنند و برای ما که دوستدار این سبک هستیم، خوب است. امیدوارم بازی خوبی شود و همه لذت ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس