کد خبر 1174318
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
اشتباه حسینی، استقلال را بازنده به رختکن فرستاد

مصاف نفت مسجد سلیمان و استقلال در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در جریان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی یک گله شاگردان مجتبی حسینی پایان یافت.

بازی در دقایق اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند موقعیت‌های مختلفی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند ولی تلاش دو تیم در اوایل بازی راه به جایی نبرد.

در ادامه بازی شکل درگیرانه‌تری به خود گرفت و بازیکنان سعی داشتند با تصاحب توپ، مدیریت بازی را در اختیار بگیرند تا بتوانند موقعیت‌هایی برای خود ایجاد کنند.

استقلال در دقیقه ۱۸ به گل رسید اما داور گل مهدی قایدی را آفساید اعلام کرد. پاس بیرون‌پای آرش رضاوند در میانه میدان به مهدی قایدی رسید اما این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشت و گل این بازیکن پذیرفته نشد.

بیشتر بخوانید:

استقلال رکورددار تقابل با تیم‌های سعودی

پس از گذشت ۲۵ دقیقه از نیمه اول دیدار، موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و دو تیم در تلاش بودند راهی برای گشودن خط دفاع یکدیگر و فرصتی برای گلزنی پیدا کنند.

در دقیقه ۲۶ بازی،‌ جدی‌ترین فرصت بازی رقم خورد و شوت آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان، با واکنش دروازه‌بان حریف روبرو بود و بعد از آن کرنر استقلال راه به جایی نبرد.

پس از این موقعیت استقلال سعی کرد، فشار خود را روی نیمه زمین نفت مسجد سلیمان نگه دارد و بتواند در نیمه اول قفل دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه ۳۲ بر خلاف جریان بازی، نفت مسجد سلیمان به گل اول ‌رسید. شاگردان مجتبی حسینی در یک کرنر صاحب موقعیت شدند اما اشتباه سید حسین حسینی در دفع توپ باعث شد گل اول بازی به ثمر برسد و نفت مسجد سلیمان یک بر صفر پیش بیفتد.

پس از گل شاگردان مجتبی حسینی، استقلالی‌ها سعی داشتند به سرعت گل خورده را جبران کنند و به نیمه زمین حریف، هجوم بردند. در دقیقه ۳۶ مهدی قایدی با حضور در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت خوبی شد اما شوت این بازیکن به تیرک دروازه مسجد سلیمان برخورد کرد نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

در دقایق پایانی نیمه اول، شاگردان محمود فکری با تصاحب توپ، به دنبال موقعیت‌سازی بودند اما آبی‌ها هرچه زدند به در بسته خورد و نتوانستند گل خورده را در نیمه اول جبران کنند.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل بیشتر، ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با برتری یک گله نفت مسجد سلیمان پایان یابد و استقلال بازنده به رختکن برود.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:‌ فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    5 0
    تا دیر نشده فکری رو اخراج کنین و مجیدی رو برگردونین. با فکری استقلال رو همین الان توی آسیا حذف شده حساب کنین
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      1 3
      تو هوادار پیروزی هسی داری برا تیم حاشیه درست میکنب
    • علوی ابی DE ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      2 0
      صدرد صد موافقم
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      1 1
      لنگی خان تا دیر نشده یحیی رو اخراج کنید دایی رو برگردونید، گفته باشم یه موقع نگید چرا نگفتی
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    3 1
    فکری یکی از بدترین مربیانی بوده که به استقلال اومده . تو بازی با پیروزی خدا به ما رحم کرد . نیم فصل اول تمام شد این آقا هنوز ترکیبش پیدا نکرده . میلیچ را با لجبازی فراری داد اما نادری حتی نصف کیفیت میلیچ را نشان نداده ، تو هر بازی یک ترکیب جدید را به زمین میفرسته . تو این فصل یک بازی قشنگ از استقلال ندیدیم در صورتیکه فصل قبل اگر فقط مظاهری را داشتیم صددرصد تیم قهرمان بود .ولی امسال سراپای تیم ایراد داره .
  • رضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 0
    اشتباه یا خیانت؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس