کد خبر 1173974
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
ورودی و خروجی احتمالی استقلال در نیم فصل

تیم فوتبال استقلال در نیم فصل با تغییرات چشمگیری روبرو می شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال با سرمربیگری محمود فکری در حالی رقابت‌ های لیگ‌ برتر را پشت سر می گذارد که آبی پوشان تا به اینجای رقابت ها از ۱۲ بازی توانستند ۲۲ امتیاز کسب کنند و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سپاهان در صد جدول مسابقات قرار بگیرند.

ورودی و خروجی احتمالی استقلال در نیم فصل

استقلالی ها با برگزاری سه دیدار دیگر در لیگ رسما وارد نیم فصل می شوند و آبی پوشان بدون شک در تیم فصل دستخوش تغییراتی خواهند شد.

طبق پیش بینی های انجام شده قرار است محمود فکری سرمربی آبی پوشان لیست ورود و خروج خود را در اختیار مدیران باشگاه قرار دهد تا این تیم با تغییراتی روبرو شود. البته تا به این لحظه لیستی از سوی فکری به باشگاه نرسیده و مسئولان در انتظار دریافت لیست کتبی سرمربی تیمشان هستند.

البته با وجود اینکه لیستی به باشگاه ارائه نشده اما از گوشه و کنار شنیده می شود برخی از اعضای کادر فنی بازیکنانی را مد نظر دارند تا در نیم فصل جذب کنند و حتی مذاکراتی نیز انجام شده است.

به هر حال از طرفی هم با وجود صحبت هایی که کادر فنی با گزینه های مد نظر داشته ،سیاست باشگاه استقلال هم در این است که مذاکرات به طور رسمی از سوی مدیریت باشگاه دنبال شود.

بنابراین اعتقاد مدیران استقلال گویا بر این است که مذاکرات با بازیکنان جدید برای جذب در نیم فصل از سوی باشگاه باشد در حالیکه در این میان برخی از کادر و مدیران به صورت محرمانه مذاکرات پشت پرده داشته اند.

اعلام اسامی ورود و خروج از سوی فکری قرار است به زودی در نشستی با مدیران باشگاه مطرح شود تا طبق نام های روی کاغذ ،استقلال رسما وارد نقل و انتقالات شود.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال در دفاع چپ ضعف هایی دارد و خط هافبک نیز باید ترمیم شود که به همین منظور در لیست بازیکنان مد نظر احتمالا فکری به دنبال جذب بازیکن هافبک و مدافع در تیمش باشد

ورودی و خروجی احتمالی استقلال در نیم فصل

ورودی های احتمالی استقلال در نیم فصل :

میلاد جهانی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن توافقات نهایی با استقلالی ها داشته و البته این موافقت گویا از طریق همان کادر فنی باشد و مدیریت باشگاه باید در جریان این انتقال قرار بگیرد .جهانی یکی از بازیکنان مد نظر آبی پوشان است که بدون وجود هر مشکلی می تواند نیم به استقلال بپیوندد.

محسن کیانی از دیگر گزینه های مد نظر استقلال است که با وجود مذاکرات بین طرفین شانس برای استقلالی شدن دارد.

امید ابراهیمی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال که این روزها در الاهلی قطر حضور دارد گویا مذاکراتی را با یکی از اعضای کادر فنی داشته و شانس زیادی برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال را دارد البته اگر رقم پیشنهادی این بازیکن با بودجه باشگاه سازگاری داشته باشد.

پژمان منتظری مدافع سابق تیم فوتبال استقلال هم نامش در بین گزینه های مد نظر آبی پوشان مطرح شد اما به طور رسمی حضور وی در استقلال در نیم فصل قطعی نیست.

علی کریمی هافبک سابق آبی پوشان پایتخت که این روزها به صورت قرضی در الدحیل قطر حضور دارد نامش در بین گزینه ها مطرح شده اما احتمال حضورش در جمع شاگردان فکری کم خواهد بود.

همچنین علیزاده بازیکن تیم فوتبال گل گهر جزو گزینه های آبی پوشان در نیم فصل است.

به هر ترتیب باید دید مدیریت باشگاه استقلال در جذب بازیکنان جدید از نام های مطرح شده برای نیم فصل چه اقدامی را در دستور کار قرار می دهند.

ورودی و خروجی احتمالی استقلال در نیم فصل

بررسی خروج و ورود سه آبی پوش

مهدی قایدی بازیکن تیم فوتبال استقلال که بحث فروش او بارها به تیم های خارجی مطرح شده در استقلال ماندنی است و مدیران و کادر فنی نظری برای خروج این بازیکن از تیم ندارند.

شیخ دیاباته بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال نیز که بحث پیشنهاد ایتالیایی برای او به گوش می رسد در جمع آبی پوش می ماند و جزو خروجی آبی پوشان در نیم فصل نیست.

هروویه میلیچ بازیکن خارجی آبی پوشان پایتخت که با ترک ایران قرار است دوباره قراردادی با آبی ها تنظیم کند در جمع استقلالی ها ماندگار است و از ترکیب این تیم جدا نمی شود

خروجی های احتمالی استقلال در نیم فصل 

فرشید باقری بازیکن تیم فوتبال استقلال که این روزها با درخواست محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفته به زودی در نشستی با حضور مدیران باشگاه شرکت می کند تا وضعیت خروج او از استقلال در نیم فصل مشخص شود.

ورودی و خروجی احتمالی استقلال در نیم فصل

همچنین فردین رابط از دیگر بازیکنانی است که احتمالا در لیست خروج آبی پوشان در نیم فصل باشد و بعید نیست او به رده امید های تیمش بازگردد.

به هر حال پشت پرده گویا مذاکراتی انجام شده تا این ۲ بازیکن از استقلال راهی گل گهر و در نهایت نام علیزاده هافبک این تیم به لیست ورودی های آبی پوشان اضافه شود.

به هر ترتیب باید دید سیاست باشگاه استقلال در نیم فصل به چه صورت خواهد بود و آیا مدیران گزینه های معرفی شده از طرف فکری را جذب می کنند یا خیر و یا همانند ابتدای فصل گزینه های جذب شده از کانال مستقیم مدیریت به جمع استقلالی ها اضافه می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس