آتالانتا با عبور از لاتزیو جشن صعود گرفت

چهارشنبه شب درچارچوب رقابت های یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی ایتالیا، بازیکنان آتالانتا با برتری برابر لاتزیو به نیمه‌نهایی صعود کرده و پیروزی خود را جشن گرفتند.

به گزارش مشرق، در این دیدار تماشایی که در ورزشگاه «آتلتی آتزوری دِ ایتالیا» برگزار شد، آتالانتا درحالی لاتزیو را  با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و حذف کرد که از دقیقه ۵۴ با اخراج «خوزه لوییز پالومینو» با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه داد.

«برات دیمیسیتی» در دقیقه ۷، «روسلان مالینووسکی» در دقیقه ۳۷ و «آلکسی میرانچوک» در دقیقه ۵۷ در این دیدار تماشایی و پر گل برای آتالانتا گلزنی و صعود تیمشان به مرحله بعدی را رقم زدند.

این درحالی است که گل‌های لاتزیو را «ودات موریکی» در دقیقه ۱۷ و «فرانچسکو اچربی» در دقیقه ۳۵ درون دروازه آتالانتا جای دادند.

از سایر اتفاقات این دیدار باید به هدر رفتن ضربه پنالتی آتالانتا اشاره کرد. در دقیقه ۶۵ و به دنبال خطای عمد مدافعان لاتزیو بر روی مهاجمان آتالانتا داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد که بلافاصله «دوان زاپاتا» پشت این ضربه ایستاد اما «خوزه مانوئل رینا» سنگربان با تجربه و اسپانیایی لاتزیو شوت مدافع کلمبیایی رقیب را مهار و او را ناکام گذاشت.

بدین ترتییب تیم لاتزیو به رغم شایستگی و ارائه بازی درخشان مقابل آتالانتا از گردونه این رقابت ها کنار رفت.

یوونتوس نیز تا ساعتی دیگر در چارچوب رقابت های همین مرحله با اسپال دیدار می کند.

همچنین ناپولی در آخرین دیدار این مرحله بامداد جمعه با تیم اسپیزا مصاف خواهد کرد.

تیم اینترمیلان در نخستین دیدار این مرحله که بامداد چهارشنبه برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک بر آ.ث میلان غلبه و راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس