کد خبر 1173753
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
دستگیری ۴ متهم سرقت‌های خیابانی در مشهد - کراپ‌شده

معاون مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ زورگیر مسافر کش نما و اعتراف به ۱۲ فقره زورگیری از مسافران خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از خودروی پراید زورگیری می‌کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی اظهار داشت: نوزدهم تیرماه امسال مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و بیان کرد، از میدان آزادی به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۳ سرنشین داشت؛ شدم، اما در بین راه، سرنشینان خودرو با تهدید چاقو و قمه، موبایل و کارت عابر بانکم را به همراه رمز آن از من گرفتند و بعد هم مرا در حوالی مشیریه از خودرو بیرون انداخته و به سرعت گریختند.

وی عنوان داشت: با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودروی متهمان، موفق شدند سواری پراید را شناسایی کنند، ولی با توجه به مخدوش بودن پلاک خودرو، شناسایی مالک آن امکان پذیر نشد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری عوامل مختل‌کننده امنیت عمومی در کرمانشاه

دستگیری ۶۶۲ متهم مرتبط با سلاح در«صاعقه ۲»

معاونت مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان در همان روز با استفاده از خودپردازی در شهرستان "پاکدشت" از حساب مال باخته مبالغی را سرقت کرده اند و احتمال اینکه سارقان ساکن این شهرستان باشند، قوت گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با چهره نگاری تصویر یکی از سارقان را که ساکن "پاکدشت" بود، شناسایی کردند، اضافه کرد: مخفیگاه متهم در این شهرستان شناسایی و تیمی از کارآگاهان راهی مخفیگاه وی شدند و او را بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۲ فقره زورگیری به همین شیوه با همدستی ۲ تن از دوستانش معترف و مشخص شد که یکی از همدستان متهم از افراد شرور محله بوده و اکنون در منزل پدر بزرگش در "شهرری" مخفی شده است.

این مقام پلیسی در ادامه به دستگیری فرد شرور در بیست و نهم دی ماه امسال اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵ تن از مال باختگان این ۲ متهم را شناسایی و اعلام داشتند این افراد از سارقان زورگیر هستند.

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از مرجع قضائی هر ۲ متهم برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری متهم سوم پرونده در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس