کد خبر 1173263
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به دلیل روند نزولی سهم‌های شاخص‌ساز بیش از ۹۹ هزار تومان افت کرد و به ۸ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس تهران در ادامه روند نوسانی خود در حالیکه در آغاز معاملات با رشد بیش از ۴ هزار واحدی روند افزایشی داشت دوباره به مدار کاهشی بازگشت و با افت۲۰ هزار و ۹۴۸ واحدی به عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۲۰۰ واحدی ادامه داد و به عدد یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۳۵ واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۵ هزار و ۵۶۶ واحد ریزش به عدد ۴۲۶ هزار و ۸۶۵ واحد رسید. نمادهای فارس، فملی، شستا، تاپیکو، اخابر، کگل و پارسان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نمادهای شپنا، شتران، شستا، فخوز، فولاد، شبندر و خودرو نیز از پر تراکنش‌ترین نمادها بودند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت سبد سهام عدالت +جدول

افت نمادهای شاخص‌ساز از جمله نمادهای فارس، فملی، اخابر، کگل بر افت ارزش سهام عدالت تاثیر زیادی داشت و امروز بعد از چند روز افزایش قیمت در هفته جاری، کاهش قیمت را تجربه کردنماد «وتجارت» تنها نماد متوقف سبد سهام عدالت بود و امروز هیچ نماد دیگری متوقف نشد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲۲ درصد (۹۹ هزار و ۸۲۵ تومان) کاهش داشت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۰ هزار و ۳۵۱ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۲۱۰ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۱۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۲۰۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۰ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۴۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۳۶۰ تومان معامله شد.

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    آقا ما عالیمون نیست ، الان 10 روز فقط چسبیدند به مثبت کردن دستوری پالایش بقیه سهام ها بالاخص خودرو و دارویی رها کردند در امان خدا . مدیریت بلد نیستید استعفا بدهید خواهش می کنیم
  • مهران IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 0
    تکلیف من که از یک پنج سی درصد سهامه یک میلیو نی را به کارگذاری آگاه برای فروش گذاشته و هنوز باقی مانده فروش سهام و نگرفته چی میشه سوده سالیانه به امصاله من تعلق می‌گیره یا خوردن رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس