کد خبر 1172641
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۴۶۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن بیش از سایرین بود و همچنین سهام سپیدار سیستم آسیا به ۳۲.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۷۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۶۵میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «شپنا» و «رافزا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۳۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گدنا»، «وتوصا» و «کدما» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۴۵میلیارد تومان (۶۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۶۵میلیارد تومان (۳۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۳۲.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۴۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فرآورده‌های نفتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۱۵۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۳درصد از سه هزار و ۹۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۸۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات ۶هزار و ۹۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس