کد خبر 1172616
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
تقدیر باشگاه پرسپولیس از استقبال هواداران در اراک: غافلگیر شدیم

باشگاه پرسپولیس بابت استقبال هوادارانش در شهر اراک از آنها تشکر کرد.

به گزارش مشرق،  عصر دیروز (یکشنبه) کاروان قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا برای دیدار مقابل آلومینیوم راهی شهر اراک شد. شهر پر افتخار و تاریخی کشورمان که زادگاه بزرگمردی چون امیرکبیر است.

بیشتر بخوانید:

قدم نهایی برای بازگشت ترابی به پرسپولیس


اعضای تیم پرسپولیس در اراک با آغوش باز مردم این شهر قهرمان‌پرور مواجه شدند. شهری که جای خالی‌اش در لیگ برتر احساس می‌شد و حالا آنها با تیم آلومینیوم در بالاترین سطح فوتبال کشور قرار دارند.
با توجه به استقبال گرم و بی‌نظیر پرسپولیسی‌های شهر اراک بر خود لازم می‌دانیم بار دیگر از همه مردم فوتبال‌دوست و قهرمان این شهر و استان مرکزی تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم پرسپولیس در ادامه راه بتواند با ارائه بازی‌های ماندگار و کسب پیروزی‌های جذاب، پاسخ این استقبال فراموش‌نشدنی را بدهد.
ایران، سرای پرسپولیسی‌هاست و هر کجای این کشور، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، هواداران عاشقی زندگی می‌کنند که عضوی از خانواده چند میلیون نفری پرسپولیس هستند. شما در کنار یکدیگر، پرسپولیس را به خاص‌ترین تیم ایران و آسیا تبدیل کرده‌اید. 
به حضور و حمایت همه شما پرسپولیسی‌ها می‌نازیم و حسرت می‌کشیم چرا که به علت محدودیت‌های کرونا نمی‌توانیم این انرژی جذاب را در استادیوم تجربه کنیم.
این عشق، علاقه و نبض‌هایی که به عشق سرخ‌ترین تیم ایران می‌تپد، تنها سرمایه پرسپولیس است.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس