کد خبر 1172549
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
حیدری: پرسپولیس هنوز هم فنی‌ترین تیم ایران است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان هنوز هم فنی‌ترین تیم ایران و شانس اول قهرمانی هستند. این تیم نیز کم از داوری ضربه ندیده، اما فنی تلاش می‌کند تا نتیجه بگیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دیدار برابر فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر پس از پنج بازی موفق شد طعم برد را بچشد. سرخپوشان پس از فینال لیگ قهرمانان که با نتیجه ۲ بر یک برابر اولسان هیوندای مغلوب شده بودند در لیگ چهار تساوی متوالی برابر نساجی، ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال کسب کردند اما در دیدار برابر فولاد موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک حریفشان را شکست دهند تا نوار این تساوی‌ها شکسته شود.

در همین راستا سپهر حیدری در رابطه با شرایط سرخپوشان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس سرانجام بعد از پنج دیدار متوالی طعم برد را چشید. نظر شما در این باره چیست؟

پرسپولیس در بسیاری از بازی‌ها به حقش که پیروزی بود نرسید. تیم مدت طولانی حدود ۲۰ روز به میدان نرفت و پس از آن در دیدار سنگین فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد. پس از آن هم در زمین چمن مصنوعی نه چندان خوب برابر نساجی به میدان رفت. ذوب آهن و سپاهان و استقلال هم حریفان بعدی بودند. طبیعی است وقتی تیم مدت زمان زیادی به میدان نمی‌رود، بدن بازیکنان دچار افت شود. به ویژه اینکه پس از آن دیدارهای سنگینی هم در برنامه باشد. با این وجود از نیمه دوم بازی با استقلال نشان داد از شرایط افت خارج شده و به وضعیت ایده‌آل رسیده است.

اما آن زمان انتقادات زیادی مطرح می‌شد؟

باید فنی و علمی به موضوع نگاه کرد.  وقتی تیمی ۲۰ روز به میدان نمی‌رود و پس از آن بازی‌هایش به صورت فشرده برگزار می‌شود، بدن بازیکنان با شوک مواجه می‌شود؛ اما الان تیم به شرایط ایده‌آل رسیده است و می‌تواند مانند قبل در موفق ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: اشتباه داوری سه مصدوم روی دستمان گذاشت

بازی با فولاد چطور بود؟

پرسپولیس جنگ تاکتیک‌ها را برابر فولاد برد. هر ۲ تیم از فنی‌ترین تیم‌های لیگ بودند و به همین خاطر بازی جذابی را شاهد بودیم. پرسپولیس مقابل تیم‌هایی که فنی بازی می‌کنند عملکرد خوبی دارد و فولاد هم یکی از آنها بود. خوشحالم که اشتباهات داوری هم روی نتیجه تاثیر نگذاشت و با برد حق به حقدار رسید.

اما بعد از بازی مربیان حریف معتقد بودند داوری‌ به ضرر آنها است.

متاسفانه همه می‌خواهند با گفتن «پرسپولیسِ خاص»   خودشان را مطرح کنند. این پرسپولیس فنی‌ترین تیم لیگ است و این را ثابت کرده است. فکر می‌کنم پرسپولیس هم تا الان کم از داوری ضربه ندیده است اما تیم فنی تلاش می‌کند تا نتیجه بگیرد. متاسفانه این به عادت بدی در چند سال اخیر تبدیل شده و بهتر است که به جای اینکار به بهبود شرایط خودشان بپردازند.

بازی با آلومینیوم اراک را چطور می‌بینید؟

رسول خطیبی از مربیان فنی لیگ برتر است و همیشه تیم‌هایش خوب و هجومی بازی می‌کنند. اینکه یک تیم فوتبال خوب بازی می‌کند برای پرسپولیس بهتر است. انگیزه تیم آلومینیوم و حضور رسول خطیبی برگ برنده حریف است اما کادر فنی پرسپولیس به طور حتم بهترین تدابیر را برای این دیدار خواهند اندیشید.

اما ۲ مدافع میانی تیم مصدوم شدند. این موضوع به پرسپولیس ضربه نمی‌زند؟

این موضوع پیش از این هم برای ما اتفاق افتاد و هر ۴ مدافع در آن زمان مصدوم شدیم و دست علی دایی خالی ماند و پنج شکست متوالی در تاریخ پرسپولیس ثبت شد؛ اما الان شرایط متفاوت است. در این پرسپولیس بازیکنان خوبی حضور دارند که در هر پست می‌توانند به خوبی بازی کنند چرا که قالب تیمی خوبی را از پرسپولیس فعلی شاهد هستیم.

امسال تیم‌ها در بالای جدول از نظر امتیازی نزدیک به هم هستند. آیا این موضوع کار پرسپولیس را برای قهرمانی سخت نمی‌کند؟

هنوز لیگ به میانه راه هم نرسیده که بخواهیم جایگاه فعلی تیم‌ها را ملاک قرار دهیم. هر سال پرسپولیس چند رقیب برای قهرمانی داشت اما امسال به نظر من بعد از پرسپولیس تنها استقلال و فولاد تیم‌های خوبی هستند که ممکن است کار پرسپولیس را برای قهرمانی سخت کنند. اما مطمئن هستیم تیم گل‌محمدی مانند چهار سال گذشته قهرمان خواهد شد. به طور حتم در نیم فصل دوم شرایط متفاوت است و نفرات خوبی جذب خواهند شد و پرسپولیس قدرتمند را از آن زمان به بعد شاهد خواهیم بود.

در پایان حرفی دارید؟

وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان باعث نگرانی همه ما و مردم شده است. امیدوارم هم که میناوند و هم انصاریان را دوباره کنار خودمان ببینیم و به نظر من بهبود این ۲ پیشکسوت می‌تواند بهترین خبر برای همه مردم دارد و این موضوع بیش از هر برد دیگری برای همه ما ارزش دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سیثق IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 8
    باتشکر
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      5 1
      پرسپولیس فدای مسعود,مسعود فدای لنگی
  • 64 IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    7 7
    چقد شما مظلومید !!!!!!!!!
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      5 1
      پیروزی هنوز هم حکومتی ترین تیم ایران است
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 6
    البته یک دست هائی توکاره استقلال جام بیاره با الطاف داوران
    • GB ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      4 0
      اره 5 ساله نمیذارن پیروزی قهرمان شه
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 1
    لطفا یک گزارشی از زیان ما شهرستانی ها در بورس تهیه کنید . صدای ما سهامداران را بگوش دولت برسانید . دولت فقط دو هفته قدرتمند از بورس محافظت کنه همه چیز درست میشود
    • حسین IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 0
      دایی...اشتباه اومدی
  • محمد IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 0
    گل محمدی وشیری پرسپولیس بیچاره کردن..
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 0
    به ما میگن لنگ اگر وزیر ورزش وسازمان لیگ حامی ما نباشه زمینو به زمان میدوزیم تا این امر بشه چیکار کنیم ما لنگیم رومون خیلی زیاده اونقدر پرو هستیم یک ستاره زدیم بالای لگومون همه میگن این توهم ولی ما گفتم رومون زیاد
  • علی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    3 0
    پرسپولیس فنی ترین تیم در کهکشان هم هست با لنگ خخخخخخ
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 1
    خوبه تو آسیا مالی نشدید وگرنه الان فنی ترین تیم آسیا هم بودید خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس