کد خبر 1172507
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
لوگو کیهان - کراپ‌شده

روزنامه دولتی ایران نوشته است «رئیس‌جمهوری جدید آمریکا چه در انتصاب همکارانش و چه با فرمانی که در نخستین روزهای کاری‌اش صادر کرد، موضعگیری‌های مثبتی نسبت به ایران داشته ‌است»!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه دولتی ایران نوشته است «رئیس‌جمهوری جدید آمریکا چه در انتصاب همکارانش و چه با فرمانی که در نخستین روزهای کاری‌اش صادر کرد، موضعگیری‌های مثبتی نسبت به ایران داشته ‌است»!

گفتم: ولی بایدن ایران را بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان! معرفی کرده و گفته است ترور ژنرال سلیمانی حقش بوده! نامزد وزیر خارجه‌اش گفته باید فشارهای فلج‌کننده به ایران وارد شود! نامزد وزارت خزانه‌داری بایدن می‌گوید تحریم‌ها علیه ایران باید ادامه پیدا کند! و... کدامیک از این مواضع مثبت بوده است که آب از لب و لوچه روزنامه دولت ‌سرازیر شده است؟!

گفت: اول بگو تاکنون کدامیک از حرف‌های این جماعت غربزده صحت داشته و درباره کدام موضوع دروغ نگفته‌اند که انتظار داری در این خصوص حرف راست بزنند؟!

گفتم: یارو توی نامه به نامزدش نوشته بود، به‌اندازه خورشید دوستت ندارم، چون غروب می‌کنه، به‌اندازه دریا دوستت ندارم، چون یک روزی تموم میشه ... به‌اندازه رویی که داری دوستت دارم که تموم‌شدنی نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 6
    دیگه این حرفا خیلی بی نمکه
  • امیرمسعود IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    5 0
    اصلاح طلب ها واقعا نشان دادند که « نعمت روی زمین از آن پر رویان است»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس