Capture.JPG

ماجرای رفتار زشت و زننده نماینده مجلس با سرباز راهور که با واکنش گسترده جریان انقلابی و مطالبه برخورد حداکثری مجلس با وی مواجه شد روی دیگری هم داشت و آن رسوایی دوباره مدعیان اصلاحات بود.

به گزارش مشرق، روز شنبه فیلمی از مواجهه یک نماینده مجلس با سرباز راهور در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت؛فیلمی از یک سرباز وظیفه که وقتی مانع ورود نماینده مجلس به خط ویژه شد با برخورد تند این نماینده رو به رو شده بود.

پس از انتشار این فیلم سردار ‌اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در اظهارنظری گفت: در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، نیروی انتظامی از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

سوء‌استفاده اصلاح‌طلبان از ماجرای درگیری نماینده و سرباز راهور/ کارنامه سیاه جریان اصلاحات در مواجهه با سربازان وطن +تصاویر

سردار مهدی حاجیان، سخنگوی نیروی انتظامی نیز در این‌باره گفت: سردار حسین‌اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.

دستور فوری قالیباف برای بررسی و برخورد بدون مسامحه با نماینده

بلافاصله پس از این اظهار نظر محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس شورای اسلامی ضمن واکنش به این اتفاق عنوان کرد: در برابر قانون همه مساوی هستند؛ مجلس به کسانی که به وظیفۀ قانونی خود عمل می‌کنند افتخار می‌کند و ‎اولین مدافع حقوق آنهاست.

قالیباف تاکید کرد: در حادثۀ اخیر، به محض شنیدن اولین گزارش‌ها، دستور بررسی دقیق ماوقع صادر شد؛ درصورت احراز تخلف، هیئت نظارت بر نمایندگان بدون مسامحه بررسی و برخورد قانونی خواهد کرد. در ادامه نیز هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شب گذشته به ریاست امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب‌رئیس‌مجلس تشکیل جلسه داد تا به قید فوریت برای احقاق حق یک سرباز وظیفه به مسئله رسیدگی کند.

رسانه‌ها و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی جریان انقلابی هم به طور گسترده‌ای به این موضوع پرداختند و از مجلس شورای اسلامی برخورد قاطع با این موضوع را مطالبه کردند.

در سوی دیگر ماجرا اما جریان سیاسی که از زمان روی کار آمدن مجلس یازدهم درپی دستاویز قرار دادن هر مسئله‌ای برای تخریب مجلس بود این ماجرا را بهانه‌ای کرد تا شاید از این رهاورد به اهداف از پیش طراحی شده خود برسد.

مدعیان اصلاحات و ماهیگیری سیاسی از آب گل‌آلود!

روزنامه‌های اصلاح‌طلب و چهره‌هایی از این جریان طلبکارانه به ماجرا ورود کردند تا بتوانند این بار منافع جناحی‌شان را به وسیله دلسوزی برای سرباز قانون‌مدار پیش ببرند.

حسام‌الدین آشنا، مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور با انتشار توئیتی نوشت: «چه زود دست بزن پیدا کرده‌اند!». پروانه سلحشوری، از لیدرهای حاشیه‌سازی مجلس گذشته نیز توئیتی منتشر کرد و رفتار زشت این نماینده را به نظارت استصوابی ربط داد! سلحشوری نوشت: «در یکی از نطق‌های سالیانه گفتم «اگر نظارت استصوابی نبود، شاید حق افراد شایسته دیگری بود که نماینده‌ مردم باشند.» سیلی امروز هم فقط یک سیلی بر روی گونه‌ سرباز نبود. این سیلیِ‌ نظارت استصوابی شورای نگهبان به ملت است». محمود صادقی، دیگر چهره حاشیه‌ساز مجلس گذشته فضا را مهیا دید تا به این وسیله ابراز وجود کند. صادقی با انتشار توئیتی نوشت: «اینکه یک مقام خطاکار به صورت یک سرباز وظیفه‌شناس سیلی می‌زند، بسیار تلخ و تأسف برانگیز است؛ اما اینکه آن سرباز باوجود اطلاع از مقام و موقعیت او، راه را برایش باز نمی‌کند، بسیار شیرین و غرورانگیز است.»

روزنامه‌های جریان اصلاحات نظیر آفتاب یزد، آرمان و اعتماد هم در صفحات اول خود به این موضوع واکنش نشان دادند و با تیترهایی نظیر «سیلی بر صورت قانون»، «سیلی به خدمت» و «سیلی بر چهره قانون» این موضوع را برجسته کردند.

قطعا رفتار زشت و زننده این نماینده مجلس محکوم است و مجلس شورای اسلامی باید با برخوردی قاطع و درس‌آموز با فرد خاطی این ماجرا را به پایان برساند. پرداختن رسانه‌ها و ‌اشخاص به این موضوعات امری بدیهی است اما جریانی که افراد و رسانه‌های آنها همواره متهم به رفتار دوگانه هستند حق اظهارنظر در این موارد ندارند.

از محکومیت برخورد با سرباز تا ماله‌کشی قتل عمد میترا استاد!

به عنوان نمونه در موردی مشابه در سال ۹۷ و زمانی که نماینده اصلاح‌طلب مجلس به کارمند اداره گمرک توهین کرده بود و اقدام وی نیز با واکنش گسترده در فضای مجازی مواجه شد ، روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد ضمن حمایت تلویحی از نماینده هتاک هم قبیله خود تیتر زد: « درازهی بهانه است اصل مجلس نشانه است!» اما همین روزنامه در ماجرای اخیر در رفتاری دوگانه و قبیله‌ای توهین نماینده مجلس اصولگرا به سرباز راهور را «سیلی بر چهره قانون!» تعبیر کرده است.

ماجرای قتل عمد میترا استاد توسط محمدعلی نجفی با اسلحه غیر مجاز و شلیک پنج گلوله ننگی است که از چهره جریان اصلاحات پاک نخواهد شد. چهره اصلاح‌طلبی که سابقه وزارت، معاونت رئیس‌جمهور و شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد اما بعد از رخداد این ماجرا رسانه‌ها و تریبون داران این ماجرا که همواره با هیاهوی فراوان مدعی حقوق بشر، حقوق زنان و... هستند در این باره روزه سکوت گرفتند چرا که قاتل خودی بود. باید تاکید کرد که نجفی به صورت همسرش سیلی نزده بود بلکه وی را عامدانه به قتل رساند.

رفتار زشت عباس آخوندی، وزیر ناکارآمد ولی مدعی عصبانی راه و شهرسازی و از جمله برندهای اصلاح‌طلبی با خانم خبرنگار در حیاط پاستور از نمونه دیگری از ادب و متانت اصلاح‌طلبان است. حمله به ماموران نیروی انتظامی اعم کادر و سرباز و همچنین ضرب و شتم آنها در جریان فتنه‌های سنوات گذشته و به خصوص سال ۸۸ که همه مورد حمایت جریان اصلاحات بود سندی دیگر برای نشان دادن دلسوزی دروغین این جریان برای سرباز قانون‌مدار خیابان انقلاب است.

اصلاح‌طلبان سابقه بدترین و زننده‌ترین برخوردها را دارند و هم سابقه سکوت درباره این رفتارهای زشت و زننده و حتی دفاع از این موارد. مطالبه مردم به مثابه نشستن عرق شرم بر پیشانی این جماعت است اما آن چیز که می‌بینند وقاحت روز افزون.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    8 1
    این نماینده باید محاکمه و مجازات بشه از تمام فعالیت های سیاسی هم محروم بشه باید سریعا صلاحیتش رد شه
  • علی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    3 4
    برخورد جناحی وسلیقه ای نتیجه اش همین است مردم باید حواسشان جمع باشد اینها نتیجه رفتارهای باندی وقبیله ای است مردم اینهارانمی خواهند مدیریت سلطنتی بهتر از این نمی شود
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    8 2
    اگر این سیلی به نا حق زده شده است باید بررسی شود این نماینده به کجا وصل است شاید هم نفوذی اصلاح طلبان باشد خدا عالم است
  • بافقی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    6 6
    اصلا این اصلاح طلبان مزدور ( بعضاشون) بیشرف هستند .خدا لعنتشون کنه اینقدر پست بی حمیت هستند
    • رضا IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      2 2
      آره بابا تو راست ميگى ، بايد همه مثل تو باشند ، لبريز از شرف و حميت ، ببين چطور ادب و نزاكت و شعور ، و همچنين انسانيت و آقائى از پاچه ات سرازير شده !
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    6 3
    ولی هنوز مونده تا به هفت تیر کشای اصلاح طلب برسن!
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    4 2
    این سلحشوری احمق یه نگاه به فجایع شورای شهر بندازه بعد درباره نظارت استصوابی نظر بده
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    6 0
    اقا راست و چپ نداره نماینده هتاک ، دروغ هم گفته علاوه بر هتاکیش ، باید نماینده ادب بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس