کد خبر 1172456
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
امارات اسراییل

رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه به طور رسمی سفارت خود در امارات متحده عربی را افتتاح کرد.

به گزارش مشرق، «لیور حیات» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه خبر داد که سفارت این رژیم با ورود هیئت دیپلماتیکی اسرائیل، امروز به طور رسمی در ابوظبی افتتاح شد.

به گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، وی در ادامه گفت که سفارت اسرائیل در امارات متحده عربی، طیف گسترده‌ای از روابط میا ن کشورها در تمامی سطوح را به پیش خواهد برد و روابط با دولت امارات، سازمان‌های اقتصادی، بخش‌های خصوصی، علمی و رسانه را گسترش خواهد داد.

بر اساس گفته این مقام رژیم صهیونیستی، سفارت در راستای پیشبرد منافع این رژیم تلاش خواهد کرد و در دسترس شهروندان آن قرار خواهد گرفت.

طبق گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، تا زمان بازگشایی ساختمان اصلی، سفارت رژیم صهیونیستی در دفاتر موقت به فعالیت خواهد پرداخت.

بر اساس گزارش‌ها، دفتر ارتباطی رژیم صهیونیستی در رباط، پایتخت مغرب نیز در روزهای آتی بازگشایی خواهد شد و کنسولگری این رژیم در دوبی نیز ایجاد می‌شود.

این در حالی است که سفارت رژیم صهیونیستی در منامه از چند هفته پیش کار خود را آغاز کرده است.

امارات نیز امروز با گشودن سفارتخانه این کشور در «تل‌آویو» پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی موافقت کرد.

حساب کاربری دولت امارات در توییتر اعلام کرد:« شورای وزیران امارات امروز با افتتاح سفارتخانه این کشور در تل‌آویو موافقت کرد.»

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که در ژانویه ۲۰۲۱ (ماه جاری میلادی) احتمال افتتاح سفارت امارات در تل آویو نیز وجود دارد و مراسم افتتاح این سفارتخانه با حضور یک هیأت عالی رتبه از امارات انجام خواهد شد.

 امارات به همراه بحرین روز ۱۵ سپتامبر گذشته توافق آبراهام(سازش) را با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید امضا کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس