کد خبر 1172390
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
نکونام: ریاکار نیستم که از پیروزی تیمم خوشحال نشوم/ اگر فکری با من بود همه آن حرف‌ها تقدیم خودش

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما در نیم‌فصل اول شرایط سختی داشتیم و با تمام تیم‌های مدعی در خارج از خانه بازی کردیم.

به گزارش مشرق؛ جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی فردا با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند بازی مهمی است. تیم ماشین‌سازی تیم خوبی است، مربیان این تیم شناخت کاملی از تیم‌شان دارند. بازی‌های این تیم را که دیده‌ایم و با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارند جای‌شان اینجای جدول نیست.

وی ادامه داد: ماشین‌سازی بازی‌های خوبی مقابل سپاهان، استقلال  و گل‌گهر انجام داد، تیم باکیفیتی هستند ولی شرایط‌شان در جدول به گونه دیگری است. فردا بازی سختی داریم به خصوص اینکه در زمین حریف بازی می‌کنیم. این سومین بازی پشت سر هم هست که خارج از خانه بازی خواهیم کرد. غیر از یک بازی تمام بازی‌های ما با مدعیان در خارج از خانه برگزار شده است و شرایط‌مان در نیم‌فصل اول سخت بود، قطعا در نیم‌فصل دوم می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: موضوعی که برای ما مهم است این است که فردا تمرکز داشته باشیم، خوب بازی کنیم و نتیجه لازم را بگیریم تا انشالله نیم‌فصل را خوب به پایان برسانیم و برای نیم‌فصل دوم آماده شویم. در نیم‌فصل دوم چون با تیم‌های مدعی باید در خانه بازی کنیم، شرایط بهتری خواهیم داشت و می‌توانیم به اهداف‌مان بیشتر نزدیک شویم.

نکونام در پایان گفت: خوشحالم که تیم مستحکم و خوبی داریم، با توجه به عملکردی که در ۲ سال گذشته داشته‌ایم همه تیم‌ها، فولاد خوزستان  را حریفی قابل احترام می‌دانند. این اتفاقات جز زحمت و تلاش همکارانم در باشگاه، کادر مدیریتی باشگاه و کارخانه فولاد خوزستان به دست نمی‌آمد، من هم کوچکترین نقش را در این مدت داشته‌ام. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. علی‌رغم شایستگی که مقابل پرسپولیس داشتیم و باید بازی را می‌بردیم انشالله بتوانیم فردا ۳ امتیاز بازی را بگیریم. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس