کد خبر 1172360
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
سهام عدالت

ارزش سهام عدالت امروز تحت تاثیر روند صعودی بازار افزایش یافت و ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۸ میلیون ۷۷ هزار و ۵۵۹ تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس تهران امروز مثل روزهای گذشته کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز به رشد ۱۲ هزار و ۵۷۲ واحدی اکتفا کرد و به کانال ۱ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۶۴۳ واحدی رسید و شاخص کل نهایتا ۱.۰۳ درصد رشد کرد، اما شاهد کاهش ۶۴ صدم درصدی شاخص هم‌وزن بودیم که نشان می‌دهد نمادهای کوچک نتوانستند در مدار صعودی باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

امروز فارس، فولاد، فملی، شستا، کگل و شپنا بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل گذاشتند و پارسان تنها نماد شاخص‌ساز با تاثیر منفی بر شاخص کل بود.

مانند روزهای گذشته، با روند صعودی بازار سرمایه، ارزش واقعی سهام عدالت نیز رو به افزایش رفت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس (یکشنبه ۵ بهمن ماه ۹۹)، ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۸ میلیون ۷۷ هزار و ۵۵۹ تومان رسید و در مقایسه با شنبه (۴ بهمن ماه)، ۳ درصد (۲۳۴ هزار و ۹۳۳ تومان) افزایش یافت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۳۵ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۸.۵۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۱۶۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۴۹ تومان معامله شد.

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس