کد خبر 1172327
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
بورس نمایه

سهامداران شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها و قند نیشابور در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار در فرابورس بیشرین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۲هزار و۵۷۲۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۳۴هزار و ۶۴۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۷میلیارد و ۱۹۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۵هزار و ۶۳۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۷۰۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها و قند نیشابور بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شکر شاهرود، موتورسازان تراکتورسازی ایران و سرمایه‌گذاری بهمن بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۴۲۱میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۹۷۷میلیارد تومان در ۷۶۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۲۹۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، نفت ایرانول و سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنعتی مینو، آ.س.پ و سرمایه‌گذاری آوا نوین بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس