کد خبر 1172168
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
هواشناسی نمایه پیش بینی وضع هوا نمایه

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز صبح سراب با دمای منفی ۲۷ و اشنویه با منفی ۲۴ سردترین شهرهای ایران و همچنین پارسیان و چابهار هم دیروز با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد گرم‌ترین مناطق کشور بودند.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی وزش بادهای شدید در نوار شرقی کشور

وی ضمن اشاره به اینکه از امروز تا آخر هفته با افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور مواجه هستیم، ادامه داد: این افزایش دما در مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق ۸ تا ۱۲ درجه و همچنین در مناطق غرب، مرکز، جنوب و جنوب غرب ۴ تا ۶ درجه است.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: طی چند آینده روز برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و از این رو در شهرهای بزرگ و صنعتی و کلانشهرها پتانسیل افزایش آلاینده‌های هوا و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

گودرزی با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه یک سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و شمال غرب و غرب را در بر می‌گیرد و سبب بارش در این مناطق می‌شود، اظهار کرد: جمعه علاوه بر شمال غرب و غرب، در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی هم بارش رخ می‌دهد.

 وی با بیان اینکه از امروز تا سه‌شنبه آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم هستند، توضیح داد: آسمان پایتخت امروز صاف است و در برخی ساعات غبار محلی دارد و کمینه دما امروز صبح در ایستگاه مهرآباد به منفی ۳ درجه رسید و بشینه دمای تهران امروز به ۶ درجه سانتی گراد می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • از شهرستان سراب IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    4 0
    خدا کنه هوا گرمتر بشه البته امروز اوضاع کمی بهتر بود دیروز منفی 30 بود هوا امروز خدا روشکر منفی 27 شد ولی بازم هوا غیر قابل تحمل سرده
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    2 0
    ابری هم نمیاد که بارانی اش کنند .. صحبت از پاییز کم بارش بود . حالا یکماه از زمستان گذشت خبری نبود . حتی ابر خالی . هوا صاف و سرد بطوریکه موجب خسارت به محصولات در جیرفت هم شد . خدا رحم کنه . امیدواریم بباره .
  • سرباز IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    1 0
    لطفا به اخبار هواشناسی اهمیت بیشتری بدید و سریع اخبار را به مردم برسانید،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس