کد خبر 1171694
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
زالی نمایه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر ضرورت حمایت دولت از برنامه های درمان ناباروری زوجین جوان در راستای افزایش جمعیت کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی، با اشاره به هزینه‌های سنگین درمان ناباروری برای اکثریت زوجین نابارور در کشور، گفت: حمایت از تأمین هزینه‌های درمان ناباروری، می‌تواند به افزایش جمعیت کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید:

هشدار نسبت به شتابزدگی در لغو محدودیت‌ها

وی با اعلام اینکه ۲۵ درصد زوجین جوان کشور توان باروری ندارند، افزود: تأمین هزینه‌های درمان ناباروری این زوجین، یکی از مشکلات پیش روی آنها برای بچه دار شدن است.

زالی بر ضرورت حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های درمان ناباروری تاکید کرد و گفت: اگر قرار است به افزایش جمعیت فکر کنیم، باید برای حمایت مالی از زوجین جوان نابارور، فکری کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از اختصاص بسته‌های اعتباری برای زوجین جوان نابارور به عنوان راهکار حمایتی از آنها نام برد و افزود: تأمین هزینه‌های دارو و درمان ناباروری، مهم‌ترین چالش پیش روی زوجین جوان نابارور برای صاحب فرزند شدن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    با این تمه استرس, و فقر غذایی شدید و مصرف فست فود و خوراکیهای مزخرف به جای گوشت و میوه و خشکبار قطعا آمار وحشتناک تره و ملت تمایلات معمولیشان را هم از دست داده و میدهند
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 0
    بیا من یه توانمندی غیر قابل باوری دارم بهش نشون بدم متاسفانه هزینه اشو ندارم
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 1
    نتیجه تراریخته و.....! دریک کلام سبک زندگی غلط وغیرایرانی اسلامی!!!
  • یک ایرانی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 0
    اگرمسئولین کشوری برای حفظ منصب وریاست خودشون هم که شده بایددست بدست هم داده واین مشگل رادرایران حل کنندقبل ازاینکه فاجعه رخ داده ومملکت بدست دشمنان نابودشود!!بااین روندما در آینده بدون جنگ وتحریم، خودنابودمیشویم، پس بجنبید.!!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس