کد خبر 1171502
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
مهدی ترابی

مهدی ترابی منتظر است طی چند روز آینده در لیست مازاد باشگاه العربی اعلام شود.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی بعد از نیم فصل حضور در العربی قطر، اکنون در آستانه پایان همکاری با این باشگاه قرار دارد و این موضوع باعث شد شایعات حول بازگشت احتمالی این بازیکن تکنیکی به پرسپولیس داغ شود.

ترابی که بعد از یک و نیم فصل حضور با پیراهن شماره ۹ سرخ پوشان و کسب عناوین مهم با این تیم در پایان لیگ نوزدهم با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد کرد و راهی لیگ ستارگان قطر و تیم العربی شد، حالا در آستانه قرار گرفتن در لیست مازاد این تیم قطری است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس در انتظار جدایی قطعی ترابی

باشگاه العربی با المساکنی به توافق رسیده و با جذب او عملا ترابی در لیست مازاد قرار خواهد گرفت اما موضوع این است که این باشگاه قطری تا به امروز از قراردادن ترابی در لیست مازاد خودداری کرده تا از طریق انتقال او به باشگاه های دیگری، مبلغی را دریافت کند.

ترابی که ارتباط بسیار دوستانه ای با گل محمدی داشته و با او در تماس است در گفتگویی که با سرمربی سرخ ها داشته به او گفته در انتظار این است تا نامش در لیست مازاد العربی قرار بگیرد و بتواند باقی مانده مبلغ قراردادش را از قطری ها بگیرد. به هرحال اگر العربی این بازیکن را در لیست مازاد قرار دهد، باید مبلغ قرارداد او را به صورت تمام و کمال بپردازد.

ضمن این که همان طور که چند روز قبل خبر دادیم، باشگاه پرسپولیس نیز همچنان در انتظار پاسخ نامه خود از باشگاه العربی است. باشگاه پرسپولیس چند هفته قبل با ارسال نامه ای به باشگاه العربی خود را به عنوان مشتری ترابی معرفی کرده و از این باشگاه خواست تا در خصوص این بازیکن تعیین تکلیف کند  و باشگاه پرسپولیس نیز در انتظار پاسخ نامه قطری ها است.

به هر ترتیب قرار است طی چند روز آینده تکلیف مهدی ترابی مشخص شود . ترابی در تماس های تلفنی که با گل محمدی دارد او را کاملا در جریان کار قرار داده است. 

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 1
    منتظر بازگشت ترابی هستیم.هیچ جا پرسپولیس نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس