کد خبر 1171331
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
حمله لفظی پسر ارشد ترامپ علیه بایدن

پسر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا، در حالی که کمتر از یک روز از آغاز به کار رئیس جمهور جدید گذشته بود، حمله لفظی به او را آغاز کرد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از آغاز ریاست جمهوری «جو بایدن» حمله لفظی به او را آغاز کرد.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، پسر ترامپ در حساب توئیتری خود گزارشی از روزنامه نیویورک تایمز درباره استفاده نیروهای فدرال از تجهیزات ضد شورش علیه هواداران ترامپ را به اشتراک گذاشت.

دونالد ترامپ جونیور در خصوص این گزارش نوشت: «جو بایدن از گاز اشک‌آور استفاده می‌کند. قرار است اینطور عمل شود، درست است؟»

بیشتر بخوانید:

مایکل مور: ترامپ زندانی خواهد شد

وضعیت آمریکا در دوران پساترامپ؛ نابرابری، نژادپرستی و دوقطبی سازی

بایدن جزئیات محاکمه ترامپ را به کنگره واگذار می‌کند

بنا بر گزارش رسانه‌های غربی، درست ساعاتی پس از آنکه بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا سوگند یاد کرد حدود ۲۰۰ نفر از هواداران ترامپ با برگزاری تجمع اعتراضی به سمت ساختمان اداره گمرک و مهاجرت آمریکا (ICE) در شهر «پورتلند» ایالت «اورگن»، سنگ و تخم‌مرغ پرتاب کردند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل در این خصوص گزارش کرد، نیروهای پلیس فدرال برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور و نارنجک‌های دودزا استفاده کردند.

پسر ارشد ترامپ در ادامه توئیت خود نوشت:‌ «تصور کنید اداره دولت به عنوان یک دموکرات چقدر راحت‌تر است؛ وقتی که مجموعه چندین میلیارد دلاری از رسانه‌ها را داری که مشتاق هستند تمام مدت دروغ بگویند و لاپوشانی کنند! رسانه‌های ما از کار افتاده هستند».

پس از آنکه اظهارات تحریک‌آمیز ترامپ در روز تأیید پیروزی بایدن در کنگره، منجر به حمله هوادارانش به این ساختمان و کشته شدن پنج نفر از جمله یک مأمور پلیس شد، تقریباً تمامی رسانه‌های اجتماعی، حساب‌های کاربری وی را مسدود کردند.

ترامپ روز پس از تحلیف بایدن، در سکوت کامل، تمام روز را صرف بازی گلف در فلوریدا، ایالت محل سکونتش پس از ترک کاخ سفید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    1 0
    تو اول برو ثابت کن که بچه بابات هستی . میگن که بابات به اینکه بچه اش باشی شک داره !!!
  • CA ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    اگر یک نظر سنجی واقعی کنند در مورد رسانه های چپ و شرکتهای نامشروع پشت سر آنها و ارتباط انها یا دمکرات‌ها بنظرم یک ریزش شدید در افکار عمومی در مورد دمکرات‌ها را نشان خواهد داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس