سفر رئیس قوه قضاییه به استان سمنان

رییس قوه قضاییه در شورای قضایی استان سمنان گفت: مردم با امید درخواست‌های خود را ارائه کرده اند. رییس کل دادگستری استان سمنان یک یک درخواست‌های مردمی در جریان سفر استانی را به صورت خاص پیگیری کند.

به گزارش مشرق، آیت الله رییسی در شورای قضایی استان سمنان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه قضایی این استان، گزارش عملکرد ارائه شده را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: آمارها و گزارش‌ها بیانگر تلاش همکاران قضایی است و استان سمنان جزو استان‌های خیلی خوب قوه قضاییه تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام رئیسی: راه‌اندازی دادگاه‌های تخصصی و تجاری در استان‌ها

آیت الله رییسی با اشاره به ارائه نامه و درخواست از سوی مردم در جریان سفرهای استانی گفت: مردم با امید این درخواست‌ها را ارایه کرده اند. رییس کل دادگستری استان سمنان یک یک درخواست‌های مردمی در جریان سفر استانی را به صورت خاص پیگیری کند و ضمن پاسخگویی به یکایک نامه‌ها، درخواست کنندگان را در جریان وضعیت رسیدگی به درخواست‌هایشان قرار دهند.

ببینید:

عکس/ سفر رئیس قوه قضاییه به استان سمنان

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه به عنوان مسئول وظیفه داریم نسبت به حقوق مردم و حقوق عامه پاسخگو باشیم، گفت: یکی از مسائل مهم در حقوق عامه این است که مردم از مسئولان می‌خواهند که آنچه حقشان است را دنبال کنند و حتی اگر حق با کسی نبود نیز باید موضوع برای او تبیین شود.

آیت الله رییسی تصریح کرد: هم باید حکم را درست و عادلانه صادر کرد و هم باید حکم عادلانه را برای مجموعه مرتبط با این حکم تبیین نمود.

رییس دستگاه قضا در بخش دیگری از اظهاراتش بر تسریع در تبدیل کاروانسرای عباسی سمنان به یک مرکز فرهنگی، تاکید کرد.

آیت الله رییسی خطاب به اعضای شورای قضایی استان سمنان، گفت: نسبت به کرامت ارباب رجوع و ارتباطات ناسالم با مجموعه‌ها، همواره باید حساسیت وجود داشته باشد تا سازمان اداری در سمنان سالم و پاک بماند.

ببینید:

عکس/ گفت‌وگوی رییس دستگاه قضا با متهمان مواد مخدر

رییس قوه قضاییه اشاره‌ای نیز به وضعیت اشتغال زندانیان در استان سمنان داشت و بیان کرد: رییس سازمان زندان‌ها، نسبت به اشتغال زندانیان همت خوبی دارند و سطح اشتغال زندانیان در استان سمنان باید به ۵۰ درصد برسد؛ چراکه هرچه اشتغال زندانیان بیشتر شود، شاهد کاهش ناهنجاری‌ها در زندان و بازسازی شخصیت زندانی خواهیم بود.

آیت الله رییسی در پایان ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های صورت گرفته در استان سمنان منجر به افزایش اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی و کارآمدی سازمان‌ها و ادارات شود.

گفتنی است در جریان این سفر نمایندگان رییس قوه قضاییه با حضور در واحدهای مختلف قضایی به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی کردند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس