کد خبر 1170572
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
یوتیوب تعلیق حساب کانال ترامپ را یک هفته دیگر تمدید کرد

شبکه اجتماعی یوتیوب از تمدید تعلیق کانال ترامپ به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی یوتیوب سه شنبه اعلام کرد: کانال دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای آپلود ویدئو یا ارسال فیلم‌های زنده حداقل به مدت یک هفته دیگر تعلیق خواهد شد.

یوتیوب افزود: تعلیق کانال ترامپ به علت نگرانی های مربوط به ادامه خشونت های احتمالی در آمریکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش روسیه به تحریم ترامپ از سوی شبکه‌های اجتماعی

ترامپ قصد دارد چهارشنبه صبح کاخ سفید را ترک کند و مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا نیز ظهر چهارشنبه به وقت آمریکا برگزار خواهد شد.

ترامپ ضمن انتقاد شدید از این اقدام یوتیوب، تعلیق کانال خودش در این شبکه اجتماعی را "خاموش کردن بحث و مناظره" توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید:

حساب کاربری ترامپ در «اسنپ‌ چت» هم مسدود شد

یوتیوب نخستین بار ۱۲ ژانویه اعلام کرده بود که مانع از انتشار محتوای جدید در کانال متعلق به دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی به مدت یک هفته شده است.

علت اصلی این تصمیم، نقض سیاست های یوتیوب توسط ترامپ عنوان شده است.

یوتیوب تازه ترین شبکه اجتماعی است که فعالیت ترامپ را پس از حمله خشونت آمیز و مرگبار طرفدارانش به ساختمان کنگره به حالت تعلیق درآورده است.

یوتیوب با انتشار بیانیه‌ای افزود: پس از بررسی های انجام شده و به خاطر نگرانی های ما درباره احتمال خشونت های بیشتر، محتواهای جدید در کانال متعلق به ترامپ را به علت نقض سیاست های ما، حذف کردیم. کانال ترامپ در یوتیوب به مدت یک هفته به حالت تعلیق درمی آید.

روز چهارشنبه ۶ ژانویه همزمان با برگزاری جلسه کنگره برای تأیید پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره حمله ور شدند که به دنبال این حادثه، پنج نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

پنتاگون پیش از این درباره خطر احتمالی اعتراضات مسلحانه در آستانه مراسم تحلیف بایدن هشدار داده است.

وزارت دفاع آمریکا مجوز استقرار ۲۵ هزار نیروی گارد ملی این کشور در واشنگتن را برای تأمین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن صادر کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس