کد خبر 1170283
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: مردم باید از این اخبار متناقض درباره بورس و رئیس آن چه برداشتی بکنند.

قالیباف اصل رئیس سازمان بورس : استعفا نداده ام و نمی دانم خبر استعفای مرا چه کسی منتشر کرده. شاید مرا برکنار کنند اما استعفا نداده ام.

در حالی قالیباف اصل از منبع انتشار خبر استعفایش اظهار بی اطلاعی می کند که اصل خبر و نامه استعفا، توسط پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) وابسته به سازمان بورس،منتشر شد.

سیاوش وکیلی مدیر روابط عمومی بورس: خبر استعفای دکتر حسن قالیباف اصل از پست ریاست سازمان درست است و در تارنمای رسمی سازمان بورس منتشر شده است.

وزیر اقتصاد: بازار با قیمت‌گذاری‌های کالاها میانه خوبی ندارد و به همین دلیل به اظهارات وزیر صنعت در باره موضوع فولاد واکنش نشان داد. و در میان فعالان بازار این نگرانی شکل گرفت که شاید این موضوع شروعی برای بقیه کالاها باشد.

همچنین اجبار پالایشگاه‌ها به توزیع قیر با نرخ دولتی و یا لغو معافیت مالیاتی شرکت‌های معدنی روی بازار اثر منفی می‌گذارد، زیرا به سوددهی آن‌ها آسیب می‌زند.

مسئول صنعت بانکداری وزارت اقتصاد است نه بانک مرکزی؛ وقتی نرخ بهره بین بانکی ناگهان شبانه به بالای ۲۰ درصد می‌رسد این موضوع روی بازار اثر می‌گذارد.

بازار سهام محلی برای کشف قیمت است و دولت باید کاری کند که این عملیات با کارآمدی انجام شود.

چرا درباره  استعفای شاپور محمدی رئیس سابق بورس دروغ گفته می‌شود که وزیر وی را برکنار کرده . روابط بنده با وی بسیار خوب بود و خود او با اصرار و به خاطر مسائل شخصی استعفا کرد.

سوال مهم این است که آقای روحانی و وزرای اقتصاد و صمت و نفت و دیگر اعضای تیم اقتصادی، دقیقا دارند با سازمان بورس که می تواند نقطه قوت اقتصاد باشد، چه معامله ای می کنند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جوادp IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    دولت ازانطرف ظلم میکنه ماحقیقی ها هم باصف فروشهای پرحجم ظلم دوبرابربخودمون میکنیم.. حقیقی هااگه سودمیخوان دست ازهیجانی عرضه کردن بردارن.. مانفروشیم حقوقی ک خودشوفریب نمیده وبخودش ضرربرنه.. فقط دانش بورس و صبوری لازمه.. توقع چندروزه سودکردن نداشته باشیم
  • هموطن IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    عوضش وزیر ما فقط مواظب بچه هاش هست ......اقای حق الناس
  • فرهاد IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    طی ۵ ماه اینقدر خرابکاری کردن این آقایان که روزانه منتظر یه قانون جدید و تایید و تکذیب و فساد و رانت بودیم طوری که اگه یک روز بازار بدون حاشیه بود آنروز روز خوب بازار بود. الان کاملا مشخصه که چکار میخوان با بازار بکنن. پرکردن جیب حتی به قیمت تخریب اقتصاد مملکت و تحویل یک کشور نابود به دولت بعدی
  • ناشناس IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    دولت با بورس چه کار دارد می‌کند؟
  • ابوالفضل IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    ایران. اسلامی به دولتی. احتیاج مبرم. دارد که اقتصاد خوانده باشد.... کدام دولت در چهل و دو. سال گذشته اقتصاد. را میشناخت؟ اقتصاد ممکلت را. تضعیف میکنند تا انقلاب و کشور را نابود کنند و این همه. مجاهدت و شهید دادن با. فقر اقصادی بدون. نتیجه بماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس