ابراهیم‌زاده: آقای رضایی مواظب رفتار غیر حرفه‌ای خودتان باشید/ شاید شما در فضای مافیایی رشد کردید

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: آقای رحمان رضایی بیشتر مواظب رفتار، کردار و گفتار غیر حرفه‌ای خودتان باشید زیرا شما یک چهره ملی فوتبال هستید.

به گزارش مشرق، محمود ابراهیم زاده در مورد شرایط فعلی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: آقای رحمان رضایی، من محمود ابراهیم زاده هستم، بازیکن سابق ذوب آهن، تیم ملی ایران، ولفسبورگ آلمان و استعداد یاب تیم‌های پایه آ ث میلان ایتالیا. جناب رضایی؛ دوست داشتم خلاصه‌ای از باشگاهی که شما امروز افتخار مربیگری در آن را دارید به حضورتان ارائه دهم.

وی ادامه داد:‌ ولی قبل از هرچیز شاید لازم باشد برای شما که در فوتبال ملی ایران و باشگاه ایتالیا تجربه بازیگری دارید، یاد آوری کنم که شخصیت حرفه‌ای و مرام حرفه‌ای‌گری شاخصه و دست آورد فرهنگی یک فوتبالیست و یا مربی از تجربه بازیگری و عمل کرد باشگاهی اوست. شما به دلیل شمارش سنی، جوان‌تر و کوچکتر از باشگاه ذوب آهن و رسول کربکندی هستید. از این رو باید به اطلاع شما برسانم؛ رسول کربکندی دروازه‌بان سابق باشگاه ذوب‌آهن، تیم ملی ایران و مربی پیشین این باشگاه بوده است. باشگاه ذوب‌آهن چندین دهه قدمت دارد. برایم باور کردنی نبود که شما تاریخچه باشگاه و پیشکسوت آن را نشناخته و یا اینکه بیاد نیاورده باشید.

بیشتر بخوانید:

ادعای دخالت وزیر در تیم ذوب آهنو واکنش رضایی

ابراهیم زاده گفت: در غیر اینصورت شاید شما در رشد و توسعه فوتبالیست شدنتان، در کنار  آن مرحله علمی و تخصصی، فرهنگ و گذار آماتور به حرفه‌ای‌گری را نگذرانده باشید و آنچنان که در فوتبال ایران عرف و عادت شده، در یک فضای دلالیسم مافیایی و غیر اخلاقی حرفه‌ای به چنین جایگاهی در  جامعه فوتبال رسیده باشید. نمی‌دانم، شما بهتر می‌دانید ولی از آن جاییکه در مصاحبه‌تان به باشگاه ذوب آهن و پیشکسوت فوتبال این باشگاه توهین کرده بودید، این حرکت و گفتار غیر اخلاقی شما را به دور از شان و شخصیت یک مربی حرفه‌ای در یک فوتبال پاک می‌دانم.

پیشکسوت ذوب‌آهن تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن قدمتی چندین دهه و به مراتب بیشتر از کل سال‌های زندگی شما را داراست و هرچه قدر که شما به بزرگی در فوتبال ایران رسیده باشید، تجربه، قدمت، مرام و شخصیت حرفه‌ای و فرهنگ اخلاقی ذوب آهن و پیشکسوتان این باشگاه اعم از هواداران، مدیران، مربیان و بازیکنانی که در این باشگاه استخوان خورد کرده‌اند، از شما بیشتر می‌باشد.

وی افزود: ناگفته نماند که تجارب و افتخارات این باشگاه زیر نظر پیشکسوتانی چون رسول کربکندی و دیگر عزیزان به مراتب بیشتر از شمارش سنی، و قد و قواره شما در گنجینه و آرشیو خود دارد. قصد توهین و تخطعه شما را نداشته و ندارم ولی از آنجا که در مکتب گاسپادی لیادین و بهرام خان هاتف و مدیران و مسئولین پیشکسوت این باشگاه و هواداران پاک، صادق و عاشق ذوب آهن رشد کرده‌ام و با حمایت این مجموعه سرم را به سقف فوتبال ایران ساییدم. برخود لازم دیدم که این این صحبت‌ها را بیان کنم تا شاید در ایستگاه‌های بعدی شما در فوتبال ایران به کارتان آید.

ابراهیم زاده اضافه کرد: هر چند که شما خود در این راه پر سنگلاخ مافیایی و دلالیسم فوتبال ایران تجربه را کسب کرده اید. تاریخ اعتبار شما هم چون دیگران روزی به پایان می‌رسد و دیگر رستم دستان این نمایشنامه خیمه شب بازی نخواهید بود. بیشتر مواظب رفتار، کردار و گفتار غیر حرفه‌ای خودتان باشید زیرا شما  یک چهره ملی فوتبال هستید. جوان، بی تجربه و جویای نام. وظیفه من پیشکسوت فوتبال این باشگاه است که از شما بخواهم هرچه در فوتبال حرفه‌ای اروپا حکم فرماست انجام دهید تا شاید شما بتوانید الگویی بهتر و حرفه‌ای برای همقطاران خود در فوتبال ایران باشید.

پیشکسوت ذوب‌آهن عنوان کرد: شما در ایتالیا تجربه کسب کرده‌اید که اگر مربی به تعهدات قرادادیش که همانا موفقیتهای بازی و امتیازات حاصله در مسابقات دست نیابد، آن باشگاه حق فسخ قراداد با آن  مربی را دارد. من و شما شاهد اینگونه جایگزینی‌ها بوده‌ایم که آریگو ساچی، آنجلوتی، لیپی و... خودشان در این تغییر و تحول پیشقدم می‌شدند. پس شما هم امروز کمی با نگاهی عادلانه و حرفه‌ای به عملکردتان نظر و نگاهی بیندازید و جایگاه این باشگاه و شخص خود شما را محک بزنید و این مسولیت خطیر مربیگری را به سکاندار دیگری بسپارید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایرج IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    3 10
    جناب پیشکسوت خدا وکیلی خودت فهمیدی از این گفتارچه میخواستی بگی ،قیاس سابقه یه شخص حقوقی با یه شخص حقیقی چه معنی میده؟ و.....
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      2 0
      ایرج عزیز - محمود ابراهیم زاده گفتاری را خاطرنشان کرد که امروز در بین نسل جوان گم شده است . ادب و ادبیات بزرگمنشانه همان گمشده است . ایشان به بیانی شیوا و ادبیاتی کامل و با احترام تمام ریشه های فوتبالی یک باشگاه موفق و قدیمی را گوشزد کرد و از رحمان رضایی با احترام درخواست کرد که اگر به هر دلیل نتیجه نمیگیرد از ذوب آهن استعفا کرده و برود .
  • هادی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    1 2
    سرمربیگری ذوب آهن پاداش سلطانی فر به رحمان بوده بابت نمایشی که پارسال در ماجرای استراماچونی باری کرد، نتیجه ش هم شد این ،بخاطر قهرمانی پرسپولیس در لیگ فوتبال ایران رو به ورطه نابودی کشیدن
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    4 0
    خداییش مسئولین فوتبال ما چرا یه اشتباه رو بارها تکرار میکنن - زمان دادن به امثال منصوریان-امید نمازی-رحمان رضایی-بشکه 20 لیتری (افاضلی) و از این دست مربیان بی تجربه و گاها مثل منصوریان جوگیر فقط دور ریختن هزینه هستش - چهار تا بازی رو رحمان رضایی با داوری نتونست ببره 7 تا دیگه چی؟؟ تیمی که 11 تا بازی کرده نتونسته حتی یدونه برد داشته باشه چرا باید به پیشکسوت باشگاه قدیمی ذوب اهن بی احترامی کنه ؟ اصن با این عملکرد افتضاح از چی داری دفاع میکنی آقای رحمان رضایی
  • همایونی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    1 0
    جناب ابراهم زاده ازشما با این تجربه بعیده که درحساسترین زمان ذوب آهن اظهار نظر تشنج زا بفرمایید شما خیالت خودخواه هستید که ذوب آهن را فدای خودخواهی خودمیکنید
  • ناشناس IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    1 0
    حمله میکنند تا فراریش بدن ، آقایی که ادعای اروپا و آث میلان و غیره داری اگر بدرد بخور بودی الان بجای رحمان شما بودی پس با خراب کردن رحمان دنبال جانشینی او نباش ، البته کار کردن کربکندی رو هم دیدیم ، دوستان تیم را بلعیده اند ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس