حوزویان خواستار عزل و محاکمه «رئیسی» شدند

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در پی قم هراسی در ستاد ملی کرونا و اظهارات سخنگوی این ستاد با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عزل و محاکمه «علیرضا رئیسی» بدلیل تشویش اذهان عمومی شدند.

به گزارش مشرق، در پی اظهارات اخیر دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که گفته بود هیچ‌گونه پروتکلی در قم رعایت نشده، قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی به این اظهارات واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای این اظهارات را گزاف، غیرعلمی و غیرمنصفانه خواند.

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در بیانیه خود اعلام کرده قم، پیشتاز در مبارزه با ویروس کرونا بوده و طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دارای التزام بالا به پروتکل‌هاست و از آنجا که این شهر به عنوان نماد هویتی شیعه مطرح است نباید با اظهارات نسنجیده موجب راه‌اندازی قم هراسی شد.

این قرارگاه حوزوی طی نامه‌ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت خواهان برکناری رئیسی و نیز محاکمه او به دلیل تشویش اذهان عمومی شده است.

متن کامل بیانیه قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی به این شرح است:

جناب آقای دکتر نمکی (زید عزه)

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور

سلام علیکم

با سپاس وافر از تلاش‌ها، خدمات، مجاهدت‌ها و فداکاری‌های کادر پزشکی، درمانی و پرستاری در مقابله با ویروس منحوس کرونا و با سپاس ویژه از مجاهدت علمی در تهیه واکسن کرونا، متأسفانه اظهارات گزاف، غیرعلمی، نادرست و غیرمنصفانه جناب آقای دکتر رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره قم، موجبات تأسف و نگرانی امت شهید پرور را که به قم به عنوان نماد هویتی شیعه و ام‌القرای پیروان اهل‌بیت علیهم‌السلام در جهان می‌نگرند فراهم آورده است.

فراموش نکرده‌ایم که در ابتدای ابتلای کشور به ویروس کرونا چه جریان نامیمونی پروژه قم هراسی را فعال کرد و بی‌سابقه‌ترین حمله و تهاجم سازمان‌یافته علیه قم را نه صرفاً به عنوان یک منطقه جغرافیایی که به عنوان مرکز دین و روحانیت به دنبال داشت حال آنکه به اذعان مقامات وزارت بهداشت که بعداً اعلام شد، قم، منشأ ویروس کرونا نبود بلکه نخستین شهری بود که این ویروس در آن شناسایی و شجاعانه از سوی مسئولان امر اعلام شد. چه آنکه قم از همان روزهای نخست تاکنون نیز یکی از کانون‌های فعال در زمینه خدمات مردمی و جهادی به بیماران کرونایی بوده و حتی خدمات طلاب و گروه‌های جهادی شامل مردم عزیز کشورمان در استان‌های مختلف شده و در روزهای اخیر نیز طبق اعلام رسمی مقامات امر، جزو شهرهای به رنگ آبی است و بر اساس نظر رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی قم، درصد بسیار بالایی از مردم در نمازجمعه قم، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به طور کامل اجرا کرده‌اند.

حال با توجه به اینکه اظهارات گزاف جناب دکتر رئیسی منجر به موج جدیدی از «قم‌هراسی» شده است، از حضرت‌عالی خواستاریم که به جهت صیانت و احترام به شخصیت و شئون مردم قم و همه آنهایی که در داخل و خارج کشور قم را نماد هویتی خود می‌دانند، ایشان را عزل نمائید و همین‌جا از مقامات محترم قضائی می‌خواهیم که شخص ایشان به دلیل تشویش اذهان عمومی در دادگاه صالحه مورد دادرسی قرار گیرند.

با سپاس و امتنان

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی

۲۹/‏۱۰/‏۱۳۹۹

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • هفت لنگ بختیاری IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    12 19
    برخی از افراد دولت غرب گرا دنبال ریشه کنی انقلاب هستند اینهم یک تز دیگرشان خداریشه ضد انقلاب رابخشکاند
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    11 16
    آقا دقیقا... این فرد بدون در نظر گرفتن هیچ مسئولیتی، در حال پز دادن دروغین به ملت ایران بلکه جهانه که ماها در حال رعایتیم، اما مردم قم که شهری مذهبی هستند، رعایت نمیکنن! در صورتی که این پز به خاک خواهد خورد...تهمت دروغ که شاخ و دم نداره... همش هم سیاسیه... سوختن از مردم قم... والله اگر همین مردم نبودند که استفاده از یکسری داروهای سنتی و اسلامی رو انجام نمیدادند، وضعیت خیلی بدتر بود... تازه اجازه هم نمیدهند این پزشکان سراپا غلام WHO مشکوک...
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    9 8
    این جماعت لیبرال همه جا هستن.ضدیت عجیبی با دین و نمادهای دینی دارن.انگار حساسیت به دین دارن.باید از وزارت بهداشت پرتش کنن بیرون.
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    7 19
    محاکمه؟؟؟؟
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      8 6
      بله محاکمه، قمی های عزیز جسارت اعلام این مریضی رو داشتن در حالی که تو چندین شهر کشف و مشکوک اعلام میشد حالا دلیلی نداره برای هر موضوعی فدایی ی بشن!!!! از نظر آقایون مسافرت شمال مشکلی نداره ولی نماز جماعت با رعایت پروتکلها مشکل داره!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    11 12
    چه کینه ایی که از قم دارن الله اعلم!!!!
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    باید این شخص عزل و محاکمه بشه صحبت های رئیسی بوی کینه و نفرت میده چون بلافاصله بعداز اینکه از هجوم مسافران کیش و قشم اظهار تاسف میکنه از قم انتقاد شدید میکنه و خواستار مجازات اونها میشه میگه اونها هیچ گونه و تاکید میکنه هیچ گونه پروتکلی رو رعایت نکردن و چند مرتبه اونها رو عامل مرگ و میر و آدم کش توصیف میکنه ننگ بر این استانداردهای دوگانه
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    مقامات وزارت بهداشت دایما با توهین به طب اسلامی که منشأ آن قرآن و حدیث است مداوم به مقدسات توهین می کنند آنهم با الفاظ چاله میدانی.. درحالیکه تنها راه نجات از کرونا دارو_واکسن امام کاظم است... درحالیکه رهبری فرمودند با این دارو مخالفت نشود در آخرین الفاظ ورود این دارو را شارلاتانیزم خواندند و اینکه اینجا جای، هر عطار و پوست پیاز فروشی نیست..
  • بلال خان IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    از لیبرال ها هر چی بگی بر میاد حوزه دست از مظلوم بودن برداره و جلو این اراجیف رو بگیره و جدی پیگیر حرف های بی اساس سخنگوی بی مبنای ستاد کرونا باشه
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    من تهرانیم ولی حالم بد شد از طرز صحبت کردنش رو چه حسابی به مردم یه شهر لقب قاتل میدی خجالت بکشید اینهمه سفرهای تفریحی اینهمه کنسرت قطارها و اتوبوسها و هواپیماها کیپ تا کیپ جمعیت صداتون در نمیاد به قم که میرسید اینهمه فحاشی و تهمت و دروغ نوبره از اولم معلوم بود پروژه کرونا چی رو هدف گرفته
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    این است مزد یک مدیر شریف و دلسوز که از ابتدای شروع کرونا شب و روز نداشته و ندارد؟!!!! شمایی که ادعای دیانت میکنید و خود را قرار گاه حوزوی انقلاب اسلامی میدانید چه خوب آیه "من لم یشکر المعلوق لم یشکر الخالق" رو معنی کردید و اینگونه به یک مدیر و پزشک دلسوز که بخاطر عدم رعایت پروتکل ها خون دل میخورد می تازید...!!!!
  • مبین IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    من بعنوان یک شهروند ایراانی از وزیر بهداشت میخواهم این مدیر لایق و دلسوز رو نه تنها عزل نکند بلکه مورد تقدیر و تشکر هم قرار دهند..! چرا کسانی که ادعای دین و دیانت دارند ذره ای تاب و تحمل نقد منصفانه را ندارند؟؟!!! بله در بسیاری از شهرهای کشور بخصوص قم پروتکل های کرونایی رعایت نمیشوند .!!!
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    8 5
    اینها اگر نبودند و اجازه می‌دادند، طب اسلامی کرونا رو جمع کرده بود. صد حیف که گرفتار غفلتیم.
    • مجتبی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      0 0
      هنوزم دیر نشده شما اگر خیلی نگرانی میتونی از همون طب اسلامیت استفاده کنی.
  • علی IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام خداوند از عالم نادان که در هر صنفی اظهر نظر میکند نگذرد انصافا حق نادان عزل است
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    باسلام.فقط یک کلام:خداوندبا فرج آقاامام زمان علیه السلام،ریشه ی تمام دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران رو بخشکاند.انشاالله.
  • محمدرضا IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    شهرموفت خورها یکسری آخوند مال مردم خور دراین شهرزندگی می کنند یکسری هم مثل آنخ ماخوهای دور یوسف هراسلام دین به نفع منافع خودشان تغییرمی دهند نمی دونم اون دنیاجواب رسول خداراچی میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس