کد خبر 1169738
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
چرا پالایشی یکم را در پرتفو نمی‌بینیم؟

ریزش ارزش "پالایشی یکم" امروز هم ادامه داشت و ارزش واحدهای این صندوق از ۱۰ هزار تومان به ۵۲۷۵ تومان کاهش پیدا کند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، صندوق پالایش یکم که با قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه شد در دو هفته گذشته روند کاهش قیمت آن پر شتاب بود و هم اکنون قیمت سهم به ۵۲ هزار ریال رسیده و زیان ۵۰ درصدی به سهامداران خود تحمیل کرده است. واحدهای این صندوق امروز در بیشترین قیمت یعنی ۵ هزار و ششصد تومان معامله شدند و کمترین قیمت آن نیز در معاملات امروز ۵ هزار و صد تومان بود.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۹دی ۹۹+جدول

امروز هم طبق روال روزهای معاملاتی گذشته ۴ نماد حاضر در صندوق پالایش یکم سرخ پوش بودند، شپنا با ۴.۸۲ درصد منفی، شتران با ۵ درصد منفی، شبریز با ۴.۳۹ درصد افت و شبندر با ۴.۹۴ درصد منفی امروز دوشنبه ۲۹ دی ماه را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۲۹ دی ۹۹

امروز دوشنبه ۲۹ دی ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۶.۵۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵ هزار و ۲۷۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۸.۹۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵ هزار و ۱۴۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایش یکم در یکماه گذشته:

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    4 0
    خیلی از خریداران این صندوقها بازنشستگان وکارمندان وکارگران با پس انداز کوچک بودند .انصاف نیست 50درصد ضرر برای اونها تو سه ماه.دولت با نهایت بی تدبیری پولهای مردم رو تو بورس سوزوند .یک عده که تا مرداد سهامدار بودند نفع بازار رو بردند وبقیه مردم همه ضرر کردند .
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    عمده فروشنده سهام در تابستان خود دولت بود بیشترین سود رو دولت برد
  • یه بازنشسته IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 0
    فقط میگم خدا باعث و بانی رو لعنت کنه... 2 میلیون پس انداز داشتم اونم بعد چند ماه نصف شد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس