بورس نمایه

عضو هیات رئیسه مجلس از پیامک‌های انبوه مردمی درباره ریزش چند روز اخیر بورس خبر داد و گفت: وزیر اقتصاد باید ظرف یک هفته آینده نسبت به تعیین تکلیف وضعیت بورس اقدام کند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر بیش از ۵۰۰ پیامک از مردم به من رسیده که همگی از ریزش روزهای اخیر در ارزش سهام بورس گله‌مند و خواستار رسیدگی به این وضعیت بودند.

بیشتر بخوانید:

تکذیب یک شایعه بورسی

وی افزود: وضعیت حاکم بر بورس یا معلول سوءمدیریت است و یا این که خط نفوذی در بورس شکل گرفته و به دنبال ایجاد نارضایتی میان مردم است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز شرایط بورس باعث ناراحتی و نگرانی‌های زیادی بین مردم شده و حتی اختلافات خانوادگی را نیز سبب شده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد باید ظرف یک هفته آینده نسبت به شفاف سازی و تعیین تکلیف بازار بورس اقدام کند.

وی افزود: چنانچه وزیر اقتصاد ظرف یک هفته آینده نسبت به شفاف سازی و تعیین تکلیف بورس اقدام نکند، از ابزارهای نظارتی همچون شکایت در قالب ماده ۲۳۴ و تحقیق و تفحص موضوع را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • روح الله زرشکیان IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    6 0
    تا اون موقع اگر کسی سکته کنه یا از دنیا بره تکلیف چی هست
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    5 0
    وزیر اقتصاد هم از ترس و شکی که بهش وارد شد بالش از طرف گرمی چرخوند به سمت خونکی و دوباره خوابید . جمع کنین این مزخرفات و حرفای صد من ی غاز
  • رضا IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    5 0
    وضعیت بورس توایران خ جالب ودرعین حال مسخرست،دلارمیره بالا بورس میادپایین، دلارمیاد پایین بازم بورس میادپایین بورس،یه عده فقط جومیدن توهمه چی وقیمت ها روهم هموناتعیین میکنن ، درایران بورس اصلا علمی نیست
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    3 0
    هر موقع آقایون از بورس بکشن بیرون اونوقت یواش یواش بر میگرده به حالت اولش
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 0
    مهلت یک هفته ای به وزیر اقتصاد برای اصلاح بورس. نمیتونم جلوی خندمو بگیرم. اقتصاد با انضباط اقتصادی در بلند مدت درست میشه. نه با التیماتوم یک هفته ای . تو اقتصادی که نظم مشخصی ندارد . یه روز یه عده با یه موج سود هنگفت میکنند ولی ممکنه با موج بعدی غرق بشن . جای گله گذاری هم نداره.
  • sharmin GB ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    اگر راست میگی و به اخرت اعتقاد داری اعلام کن حقوقی تمدن و شپنا و شستا این پول گنده رو که بردن کجا نگه داشتند و باهاش چیکار میکنند که هیچ تاثیری این پول که برد تو صنعت و جامعه نداشت احتمالا دارن صنعت کانادا رو میچرخونن چون یک مسلمان شیعه اینکار رو با کشورش نمیکنه
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    مردمی که پول مازاد در جیب اشان دارند یا دنبال سودهای باد آورده هستند همان بهتر که در این بازار پولشان گرفتار باشد تا در جاهای دیگر تعادل بازار را به هم نزنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس