کد خبر 1169690
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
بورس نمایه

در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با بیش از ۳ درصد افت به سطح یک میلیون و ۱۴۹ هزار واحدی نزول کرد. ارزش کل معاملات خرد امروز نیز کمتر از ۵ هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی ۳٫۱ درصدی به سطح یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۲۱ واحدی رسید. افت امروز شاخص کل هم‌وزن نیز ۱٫۷۸ درصد بود.

بیشتر بخوانید:

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۹دی ۹۹

معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که حدود ۸۰ درصد از نمادهای بازار سهام امروز با صف فروش به کار خود پایان دادند. سه نماد فولاد، فملی و فارس نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

ارزش معاملات امروز بورس نیز تنها ۴ هزار میلیارد تومان گزارش شد و ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز امروز تنها ۴ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسید که کمترین ارزش معاملات از ۱۸ آبان امسال بود.

در میان گروه‌های صنعت سه گروه شیمیایی، چندرشته‌ای و کانه فلزی پرمعامله‌ترین گروه‌های بورس بودند. سه نماد کمند، فولاد و دارا یکم نیز بیش از سایر نمادهای بورس معامله شدند.

افت ۳ درصدی شاخص کل بورس تهران در حالی رقم خورده که امروز شایعه تغییر دامنه نوسان به ۱۰ درصد برای برخی نمادها از سوی یکی از اعضای شورای عالی بورس تکذیب شد.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس