سیف عزام، چهره مقاومت اسلامی بنگلادش درگذشت+ عکس

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: برای هر جامعه‌ای مقاومت به مثابه هوا ضروری است مقاومت تربیت کننده است به عبارتی در زمانی که ما مقاومت می‌کنیم تربیت می‌یابیم تا در برابر موانع مقاومت کنیم. 

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در برنامه سلام سردار گفت: برای هر جامعه‌ای مقاومت به مثابه هوا ضروری است؛ مقاومت تربیت کننده است به عبارتی در زمانی که ما مقاومت می‌کنیم تربیت می‌یابیم تا در برابر موانع مقاومت کنیم. 

وی افزود: نباید فراموش کنیم که مشکلات سوهانی بر روح انسان‌ها است پس به هیچ عنوان نباید در برابر مشکلات تسلیم شویم بلکه بایدمقاومت کرد. 

تقوی بیان کرد: مقاومت انسان در میدان‌های عمل به نمایش گذاشته می‌شود دقیقا کاری که سردار سلیمانی کرد چرا که اگر سردار گوشه راحتی را انتخاب می‌کرد طبیعتا امروز نمی‌توانست بر روی یک ملت تاثیر گذار باشد. 

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سردار سلیمانی با صلابت برخاسته از ایمان پا به عرصه و میدان مقاومت گذاشت سردار سلیمانی برای نسل جوانی که به دنبال یافتن حقیقت مقاومت هستند الگوی مناسبی است. مقاومت سردار نه تنها ایران بلکه کشورهای منطقه را پر از امنیت و آرامش کرد.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی به میدان آمد و در برابر یک موج شکننده و شرور ایستاد تا مردم را نجات دهد. چهره سردار پر از آرامش و صلابت بود که ناشی از ایمان سردار بود و این ویژگی‌ها برای یک انسان تربیت یافته مکتب ولایت است 

رئیس سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب همین مقاومت است.  ترویج فرهنگ مقاومت نیز که رادیو مقاومت به دنبال آن است یک کار ملی، تربیتی و کاری در جهت دستیابی به موفقیت انجام می‌دهید 

تقوی اظهار کرد: عوامل رسیدن به موفقیت در مقاومت ایمان به راه، اعتماد به نفس و به تعبیری اعتقاد به این جمله که ما می‌توانیم سردار سلیمانی زمانی که گفتند همه دنیا در جبهه مقابل قرار دارد چون اعتقاد و ایمان به ما می‌توانیم داشت موفق شد، امروز نیز این وظیفه بر گردن ما است تا جایی که می‌توانیم راه سردار را ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس