حسرت دیدار سردار سلیمانی و ماجرای آخرین دیوارنگاره حرم حضرت زینب(س)

در حوزه مقاومت و در کشورهای منطقه‌ای و خاورمیانه ایثارگرانی را می‌بینیم که توسط سردار تربیت‌شده‌اند پس می‌توان گفت که انقلاب تکثیر شده و مسبب آن سردار سلیمانی بوده است.

به گزارش مشرق، برنامه سلام سردار که هر روز از ساعت ۷ از رادیو مقاومت پخش می‌شود، چند مهمان تلفنی داشت.

هادی ثروتی کارشناس مسائل منطقه در این برنامه گفت: شهادت رسالت مردان حق پرست است و شهید سلیمانی یک اسوه و نمونه از مکتب امام خمینی است که توانست فضایی ایجاد کند که حاصل تلاش چندین ساله سردار شکل می‌باشد و شاگردان امام خمینی در طول ۸ سال دفاع مقدس آب‌دیده شده‌اند و در طول زمان توانستند تفکر مقاومت را در بین مردم منطقه تکثیر کنند.

وی افزود: جهان اسلام توسط شهید سلیمانی در حوزه تمدنی اسلام، اسلام نابی که از امام خمینی گرفته بود و در ۸ سال دفاع مقدس آب‌دیده شد در طول زمان تکثیر کرد به طوری که در حوزه تمدنی محور مقاومت و جهان اسلام توانستیم اثرات و ثمرات آن را مشاهده کنیم تا جایی که در حوزه مقاومت و در کشورهای منطقه‌ای و خاورمیانه ایثارگرانی را می‌بینیم که توسط سردار تربیت‌شده‌اند پس می‌توان گفت که انقلاب تکثیر شده و مسبب آن سردار سلیمانی بوده است.

ثروتی تصریح کرد: نگاه به مستضعفین شهید در کل جهان تکثیر شده به طوری که امروز حتی در آمریکا نیز می‌توان افرادی را دید که پیرو حمایت از مستضعفین هستند ولو اینکه سازمان مشخصی نداشته باشد. 

همچنین بشارتی وزیر اسبق کشور و کارشناس مسائل منطقه گفت: خداوند انسان را طوری خلق کرده که امور را بر وفق خود کند و ابزار تسلیم در انسان وجود ندارد، تمامی انبیا با قدرت علیه قیام‌های حاکم قیام کردند. 

وی افزود:‌ ما گوشه‌ای از نظام هستی هستیم که مسلمانیم و انبیا راه را به ما نشان داده‌اند و کسی نمی‌تواند بی‌جهت و بازور به دنبال تسلیم کردن مسلمانان باشد اسلام به معنی تسلیم دربرابر خدا و اسلام اجازه تسلیم در برابر خداوند را می‌دهد تا تسلیم در برابر هیچ فرد دیگری نشویم.

در این برنامه رضا میرابیان کارشناس مسائل منطقه به ویژه عراق هم در سخنانی گفت: حضور پررنگ سردار در عراق با پیدایش داعش بیشتر احساس شد هر چند قبل از آن نیز سردار در این حوزه فعال بود اما ظهور داعش نقش سردار در منطقه به ویژه عراق پررنگ‌تر شد.

وی تصریح کرد: شکست داعش نتیجه فعالیت‌های موثر حشدالشعبی بوده. ظهور حشدالشعبی به یکباره صورت نگرفت بلکه زیرساخت تشکیل آن حضور و شناخت طولانی مدت سردار از منطقه و به ویژه عراق بود که با حضور داعش این گروه به سرعت توسط سردار سازماندهی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس