کد خبر 1169648
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
ارادت ویژه دو شهید مدافع حرم به یکدیگر

همسر شهید مدافع حرم گفت: زندگی مشترک خود را با شهید صفری با در نظر گرفتن تمامی خطرات و با آگاهی از مدافع حرم بودن وی شروع کردم.

به گزارش مشرق، کشوری همسر شهید مدافع حرم نوید صفری در برنامه "سلام سردار" گفت: زندگی مشترک خود را با شهید صفری با در نظر گرفتن تمامی خطرات و با آگاهی از مدافع حرم بودن وی شروع کردم و در سال ۹۵ سومین مأموریت که یک ماموریت سه ماهه بود دو روز مانده به اتمام مأموریت و یک هفته مانده به عروسی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود:خداوند به هر کسی لیاقت شهید شدن را نصیب نمی‌کند و همواره از حضرت زینب (س) کمک می‌خواستم جهت موفقیت در مسیری که انتخاب کرده بودم تا بتوانم هر چند کوچک سهمی در جهاد وی داشته باشم و بتوانم همراه خوبی باشم.

کشوری بیان کرد: ویژگی‌های شهید صفری به قدری برایم دلنشین و الگو بود که در دل خودم می‌دانستم که دیر یا زود شهید خواهد شد اما اینکه به این زودی این سعادت نصیب‌ش شود را فکر نمی‌کردم.

این همسر شهید یادآور شد: ارادت ویژه شهید صفری به شهید مدافع حرم رسول خلیلی طوری بود که همواره درخواست می‌کرد تا شهید خلیلی واسطه شهادت وی شود و در وصیت‌نامه خود کروکی مزار خود را در کنار مزار شهید خلیلی مشخص کرده بود و تاکید کرده بود تا در کنار شهید خلیلی باشد و این خواسته محقق شد.

وی اشاره کرد: دایی و عموی شهید صفری نیز شهید دوران دفاع مقدس بود و همیشه می‌گفت من در دامن دو مادر شهید بزرگ شدم و با فرهنگ شهادت خو گرفته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس