کد خبر 1169497
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
اظهارات کومان پس از شکست در فینال سوپرجام

سرمربی بارسلونا پس از شکست برابر اتلتیک بیلبائو در فینال با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب اتلتیک بیلبائو شد و از کسب جام بازماند. رونالد کومان پس از بازی گفت: در جریان بازی ما دو بار پیش افتادیم. بدترین گل، دومی بود. تلاش کردیم اما نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم. 

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: ناراحت هستم چون می‌خواستیم پیروز فینال باشیم. با این حال همچنان فکر می‌کنم در مسیر خوبی قرار داریم و بهتر شده‌ایم. ما گل نخست را به ثمر رساندیم اما خیلی زود بازی مساوی شد. دوباره پیش افتادیم اما در دقیقه ۹۰ نتیجه را برابر کردند. به همین خاطر پیروزی دشوار شد. 

بیشتر بخوانید:

بیلبائو قهرمانی را از چنگ بارسلونادرآورد

سرمربی هلندی افزود: باید از لحاظ دفاعی بهتر شویم. منسجم‌تر باشیم. نباید به بازیکنان حریف اجازه کار بدهیم. من تمام تلاش خود را کردم. شکست خیلی سختی بود.

کومان درباره ۱۰۰ درصد آماده بودن لیونل مسی اظهار کرد: با هم صحبت کردیم. او به من گفت در شرایطی قرار دارد که از ابتدا به میدان برود. او در زمین تلاش کرد. نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم. 

سرمربی بارسلونا این شکست را یک گام رو به عقب ندانست و افزود: حقیقت دارد فتح یک جام تو را قوی می‌کند اما در بازی‌های بعدی نشان خواهیم داد که در مسیر خوبی قرار داریم. 

مسی در دقایق پایانی وقت های اضافه کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد. سرمربی هلندی درباره داوری گفت: بهتر است درباره داوری صحبت نکنم تا حرف‌های تکراری زده نشود. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس