کد خبر 1169412
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
حوادث

مهندس پولدار که در زمان بیماری همسرش زنی را صیغه کرده بود فکر نمی‌کرد از سوی وی و دو مرد اجیر شده به اسارت درآید.

به گزارش مشرق،  آبان امسال بود که مرد ۶۰‌ساله‌ای به اداره پلیس تهران رفت و از همسر صیغه‌ای خود و دو مرد ناشناس به اتهام آدم‌ربایی، اخاذی ۳۵۰‌میلیون تومانی و حبس غیرقانونی شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: «من مهندس بازنشسته هستم و در شمال تهران زندگی می‌کنم و وضع مالی خوبی هم دارم.

چند سال قبل همسرم سرطان گرفت و در یکی از بیمارستان‌ها تحت درمان قرار گرفت. از آنجایی که درمان او طولانی مدت بود تصمیم گرفتم با زنی ازدواج موقت کنم و به همین خاطر در سایت همسریابی با زنی به نام حمیرا آشنا شدم. حمیرا از همسرش جدا شده بود و همراه دختر خردسالش در آپارتمانی در بزرگراه نواب زندگی می‌کرد که او را برای مدت معلومی با مهریه مشخص صیغه کردم. من از همان روز اول با حمیرا شرط گذاشته بودم زمانی که همسرم درمان شود ارتباطم را با او قطع می‌کنم که قبول کرد.

به هرحال چهار سال با او صیغه موقت را تمدید کردم تا اینکه همسرم بیماریش بر طرف شد و من تصمیم گرفتم که از حمیرا جدا شوم. بنابراین تمامی حق و حقوقی که با او قرار گذاشته بودم پرداخت کردم و از او جدا شدم، اما حمیرا اصرار داشت که دوباره صیغه نامه را تمدید کنم که قبول نکردم، بنابراین وقتی فهمید قبول نمی‌کنم مرا به بهانه‌ای به خانه‌اش کشاند.»

حبس در خانه زن صیغه‌ای

وی ادامه داد: «آن روز گفت که دخترش حالش بد است و از من خواست برای او دارو تهیه کنم و به خانه‌اش بروم. دلم برای او سوخت و دارویی که او گفته بود از داروخانه تهیه کردم و به خانه‌اش رفتم، اما با دو مرد جوان روبه‌رو شدم که دست و پایم را با طناب بستند و شکنجه دادند. آن‌ها به زور چهار فقره چک به مبلغ ۱۴۰‌میلیون تومان، یک‌فقره سفته به مبلغ ۱۵۰‌میلیون تومان از من گرفتند. آن‌ها کارت عابر بانک و رمز آن را به زور از من گرفتند و در حالی که مرا در خانه حبس کرده بودند بیرون رفتند و ۶۰‌میلیون تومان از کارتم به کارت دیگری انتقال دادند.»

وی در پایان گفت: «فکر می‌کردم پس از این آن‌ها مرا رها می‌کنند، اما دو مرد جوان مرا برهنه کردند و در کنار حمیرا از من فیلم سیاه تهیه کردند و تهدید کردند اگر شکایت کنم فیلم مرا برای همسرم می‌فرستند و در فضای مجازی پخش می‌کنند. در نهایت آن‌ها پس از سه‌ساعت حبس مرا رها کردند و در این چند روز هم هر روز از من اخاذی می‌کردند و من هم از ترس آبرویم به آن‌ها پول می‌دادم تا اینکه آخرین بار از من خواستند به حساب آن‌ها ۱۰۰‌میلیون تومان واریز کنم که تصمیم گرفتم به اداره پلیس بیایم و از آن‌ها شکایت کنم.»

دستگیری متهمان

بعد از طرح شکایت پرونده به دستور قاضی قریب احمد زاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت.

حمیرا بعد از بازداشت در بازجویی مدعی شد که شاکی حق و حقوق او را پرداخت نکرده است و به همین خاطر دو برادر خلافکار را به نام‌های فرزاد و فریبرز اجیر کرده تا از شاکی طلب او را بگیرند.

وی گفت: «چهار سال صیغه موقت مرد پولدار بودم و در این مدت او مهریه‌ام را به صورت کامل پرداخت نکرد تا اینکه از من جدا شد. از او خواستم مهریه‌ام را پرداخت کند، اما او مرا کتک زد به طوری‌که در بیمارستان بستری شدم و حتی طول درمان هم گرفتم و از او شکایت کردم، اما طلبم را نتوانستم وصول کنم. تصمیم گرفتم دو برادر خلافکار را اجیر کنم و با طرح نقشه‌ای طلبم را از او بگیرم.»

با اعتراف متهم، مأموران دو برادر را بازداشت کردند. متهمان در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند.

فریبرز گفت: «مدتی قبل با حمیرا آشنا شدم که به من گفت از مردی ۲۵۰‌میلیون تومان طلب دارد، اما نمی‌تواند طلبش را بگیرد. حمیرا گفت اگر طلبش را از مرد پولدار بگیریم دستمزد خوبی به ما می‌دهد و ما هم قبول کردیم. او ۶‌میلیون تومان به من پول داد و قرار بود بقیه را هم بعد از وصول به ما پرداخت کند. روز حادثه حمیرا، شاکی را به بهانه‌ای به خانه‌اش کشاند و ما هم او را حبس کردیم و از او چک و سفته و دست نوشته گرفتیم و تحویل حمیرا دادیم و بعد هم او را آزاد کردیم، اما حمیرا دیگر به ما پولی نداد.» متهم دیگر هم اعترافات برادرش را تأیید کرد. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.
منبع:جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    27 42
    متعه فقط فساد و كثافت به همراه دارد
    • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      5 1
      از نظر دین اسلام مشکلی ندارد این نظر شما از کدام دین و فرقه گرفته شده
    • دیدگا IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      6 2
      متعه فساد و کثافت به همراه نداره دوست عزیز! این آدمها هستند که مشکل و فساد دارن! این حمیرای ازدواج سالم و درست و حسابی هم بکنه همین دردسری هست که بود!!!
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      6 1
      مگر این مشکلات در ازدواج دائم پیش نمیاد؟ متعه یک حکم اضطراری و لازم است. کثافتکاری دخترباز خیلی بیشتر است. درست متعه را مطرح کردن جلوی خیلی از مشکلاتش را میگیرد
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      0 0
      حواست نباشه ، با جاقو به جای پرتقال ، دست خودت رو زخم می کنی ! . حالا می خوام بدونم چاقو بده ؟ متعه کاملا صحیح است ولی باید همه جزییات آن از ابتدا تا انتها مکتوب باشد . در ضمن امثال شما که متعه را نفی می کنید متاسفانه خیلی روابط غیرشرعی را جایز میدانید. صیغه ی موقت حلال با سند و مدرک است حالا نادانان هرچه خواهند گویند. در این مورد اگر اون مرد نامه و دست نوشته از پرداخت مهریه ، از اون خانم میگرفت ، این مسائل نبود ، در ضمن این سایت همسریابی هم که همسر صیغه ای خود را انتخاب کرده ، مفسده داشته .
    • بوالفضول IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      3 1
      چرا اگر روزی هزاران نفر در این کشور روابط نامشروع داشته باشند و زنا کنند. کسی چیزی نمی گوید ولی اگر کسی متعه را که مشروع خداوندی در قرآن در سوره نساء. آیه 24 باشد با این لحن گزنده و سریالی و جهت دار. مورد حمله قرار دهد ؟!
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      1 0
      همه این ها از یه طرف از طرفی برای شهر مقدس تهران خوب نیست این ظواهر به هر حال پایتخت مسلمین جهان است و ولی امر مسلمین جهان در آنجا هستند
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      0 0
      الان تقریبا ثبت ازدواج موقت برای این آقا از نظر قانونی غیر ممکن بوده، قبلا ازدواج موقت به صورت رسمی در دفاتر بدون ثبت در شناسنامه ثبت میشد. ولی الان این آقا فقط با حکم دادگاه میتونست ازدواج کنه، نتیجه اش شد ازدواج یواشکی و مهریه ای که هیچ جا ثبت نشده و معلوم نیست کی راست میگه ، دوستان فکر کردن با این قوانین بنیان خانواده محکم تر میشه، ولی اونی که دنبالش باشه بالاخره انجامش میده، منتهی بجای ازدواج ثبت شده در عقدنامه های موقت قدیمی الان ازدواج یواشکی، و حتی فساد ممکنه جایگزین بشه.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      3 0
      این مسئله ارتباطی با متعه نداره، به درک فرده، حالا اگه زن دایمیشم هم بود ذاتش فرقی نمی‌کرد
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      3 0
      متعه چیه؟
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      3 0
      متعه همون صیغه است
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    29 10
    حمیرا عجب زن پاکدامنی بوده. حمیرا و مهندس خیلی بهم میومدن حیف شد طلاق گرفتن.
  • ممد1 IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    34 12
    وقتی شهوت خویش بر عقل خویش حاکم گردد به فنا میرید
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    41 18
    تاتوباشی دیگه زنی صیغه نکنی خوب نقره داغ شدی..وخاک برسر زن صیغه ات که کاسبی می کنه با این کارش شما زن های ول،هستید،که زندگی های مردم می پاشید به شوق پول کثیف----
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    26 1
    نتیجه می‌گیریم تا چهار سال خوب و خوش بودند و جدایی از زن صیغه ای منجر به این داستان شده.
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    28 1
    مشکل این بوده تو سایت همسریابی دنبال آدم بوده :| جای دیگه دنبال آدم باید میرفته
  • JP ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    دلیل بدبختی جوانان و خصوصا مظلومیت قشر زن فقط همین زن های زشتکارن تا بشود هم مردای فاسد از مجازات اونا به خاطر علایق نفسانی قصور کردن بعضی وقت ها مجرم مرد اعدام و مجرم زن که عامل اصلی بوده به زندان کوتاه مدت محکوم یا تبرئه شده! سریع استخدام و پله های ترقی را طی کرده و الگو می شوند و همه از سایه سر امپراطوری فساده و طعمه آنها افراد نادان و هوسباز!
  • JP ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    پرستوهای کاسب بی حیا برای چند سکه بر فراز سر آدم های احمق در پرواز افسوس که بیشتر اوقات به کاهدون میزنند!خه خه!
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    پست بی معرفت زنت مریض شد نامردی کردی بهش پاش نموندی حقت بود
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    و من شر غاسق اذا وقب
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    3 0
    مردها حتی تحمل بیماری همسراشونو ندارن اما اگه قضیه برعکس بود چی؟ مطمئنا همسر آقای مهندس خیلی خوب خویشتنداری میکرد و دنبال هوا و هوس نمیرفت، البته حق آقای مهندس بود که اینطوری نقره داغش کنن
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    خب مگر زن آدم سرطان داشت دلیل می شود اینهمه مکافات بکشی.
  • حمید IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    3 2
    خوب کاری کرده حمیرا ، از پس مردهایی مثل شما باید این جور زن ها بر بیان ، من جای زن اولت بودم طلاق نمیگرفتم هر روز سه وعده مراسم تُف باران بَرات میگرفتم
  • علی خان IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    چقدر این دو برادر مظلوم حرف می زدن ، به یک زن تنها کمک کردن پول کم گرفتن وای وای بر این دو برادر چی گذشته ، خوب شما اینقدر خوب هستید ، پس برید پول ما را هم زنده کنید دست ی یارو افتاده نه اسم داره نه نشون ،
  • امین IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    6 1
    بهانه جدید برای کوبیدن ازدواج موقت. این ازدواج موقت نیست که فساد می آورد این خودمانیم که به دنبال فسادیم. ازدواج موقت هم مثل ازدواج دائم میتواند هم خوب باشد هم بد و ربطی به خود ازدواج ندارد. چشماتونو باز کنید درست انتخاب کنید.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    5 0
    بعضی زنها کاسبی باز کردن با این مهریه خدا برسه داد ما جوانها
  • زهرا IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 0
    این آقا رو که نمیدونم ولی بعضی مردا واقعا حقشون هست که اینجور بلاها سرشون بیاد
  • DE ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    عجب مهندس ساده ای بوده 4 سال صیغه این خانمه بوده ولی فک میکرده این خانمه صیغه اش شده آقا مهندس شوهر کرده بوده ولی نمیدونسته. آخه اگه زندگی کن بود که بایک بچه طلاقش نمیدادند و اگر شرم و حیا داشت که داخل اینترنت و اونترنت دنبال مردها نمیگشت.
  • قادر IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    ازهرجا زن میگیرین ازخیابون نواب زن نگیرین که همشون خرابن.
  • حمید IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    مطمئنا این زن میخاسته طرف را سرکیسه کنه. ولی طرف خیلی زرنگ بوده زنده از چنگشون فرار کرده.
  • ناشناس IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    به نظرم مهندس جاهل بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس