کد خبر 1168915
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
«عمویم سلیمانی» به ونزوئلا رفت

همزمان با مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی عرضه کتاب «عمویم سلیمانی» و مجله کودکانه «گام اول» در ونزوئلا انجام شد.

به گزارش مشرق، با حضور شماری از مقامات کشور ونزوئلا و همزمان با برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این کشور از کتاب «عمویم سلیمانی» و مجله کودکانه «گام اول» در ونزوئلا رونمایی شد.

این مراسم که در میدان سیمون بولیوار شهر کاراکاس پایتخت کشور ونزوئلا برگزار شده بود، خانم اریکا فاریاس شهردار کاراکاس و جاکلین فاریا رئیس دولت محلی این کشور و همین طور حجت الله سلطانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ونزوئلا به ایراد سخنرانی پرداختند.

با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا در این کشور و کاهش تجمعات و ارتباطات اجتماعی این جلسه تحت پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت ضوابط برگزار شد و شماری از دانش آموزان ونزوئلایی نیز به صورت نمادین در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

در این مراسم جاکلین فاریا رئیس دولت محلی این کشور ضمن خواندن بخش‌هایی از کتاب عمویم سلمانی که اخیرا به زبان اسپانیایی در کشورهای مختلف آمریکای لاتین منتشر شده است به تشریح ابعاد شخصیتی این سردار پرداخت.

در این مراسم با حضور کودکان و نوجوانان از کتاب عمویم سلیمانی و مجله اسپانیایی گام اول رونمایی شد.

کتاب عمویم سلیمانی نوشته محمدعلی جابری از آثار منتشره انتشارات کتابک است که از سوی انتشارات بین المللی فانوس دریایی به زبان‌های اسپانیایی و فرانسوی منتشر شده است. این کتاب طی دو هفته گذشته سه بار در منطقه آمریکای لاتین به چاپ رسیده است و تا کنون در کشورهای کلمبیا، اکوادور و ونزوئلا عرضه شده است.

همچنین مجله کودکانه اسپانیایی زبان گام نخست هم که از آثار انتشارات بین المللی فانوس دریایی است برای نخستین بار در کشور ونزوئلا عرضه شد و در کشورهای دیگر آمریکای لاتین نیز به صورت دیجیتالی و مکتوب عرضه می‌شود. این نشریه هر سه ماه یک بار برای کودکان اسپانیایی زبان منطقه آمریکای لاتین منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    و اما در ایران به همت رییس جمهور و تعلق خاطر او به سند ۲۰۳۰ درس شهید حسین فهمیده از کتاب درسی حذف شد.
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    دمتون گرم، جناب مادورو و مردم ونزوئلا هم سلامت و موفق باشند، ان شاء الله!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس