سخنگوی وزارت بهداشت سیما سادات لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۹۶ بیمار کووید۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۳۹۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۷۱۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۲۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری گفت: ۴۳۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۸ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۴۹۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی توضیح داد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    این شل کن سفت کن های دولت برای چیه وقتی هنوز فوتی داریم برای چی با افتخار راه های استانها را باز کرد خود رئیس جمهور وقتی میگه آزاد بگذارید باید پیامد مرگهای پانصد نفر در روز را ببینه فقط پیرمرد پیرزن های بدبختی که یکساله روی بیرون را ندیدند حالا مردم از شمال رفتن شون نمیگذرند
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    7 0
    زیادتر شده . من میدونستم این سبک سری ها برای زمستان فاجعه موج چهارم رو به دنبال داره.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    6 0
    اجرای طرح شهید سردار قاسم سلیمانی (طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله‌‌محور) باعث شد پیش‌‌بینی سازمان‌‌های جهانی که مرگ‌‌هایی بالاتر از هزار نفر را برای ایران تخمین می‌‌زدند درست از آب درنیاید.
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      7 0
      اگه مسئولین بی کفایت فله ای بازگشایی نکنند و قدر بدانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس