کد خبر 1168501
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
راز قتل زن جوان گلستانی بعد از ۱۰ سال برملا شد

مرد بی رحم همسرش را به خاطر این که زندگی جدیدی را شروع کند به قتل رساند.

به گزارش مشرق،  مرد بی رحم که در پی درگیری با همسرش او را با ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسانده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سخنگوی پلیس آمریکا در خصوص این پرونده بیان کرد که مادر قربانی که چندین روز از دخترش بی خبر بوده و به شدت نگران وی بوده است در پی تماس این مادر نگران، ماموران پلیس جستجوهای خود را برای یافتن قربانی آغاز کرده و شوهر وی را به عنوان نخستین مظنون پرونده قتلش بازداشت کردند.

این مرد پس از دستگیری اعتراف کرد که پس از درگیری با همسرش او را با ضربه جسمی سنگین به سرش به قتل رسانده و جسدش را پشت خانه در یک زمین خالی دفن کرده است.

اعتراف عجیب مرد بی رحم برای دفن کردن همسرش

وی در ادامه بازجویی اش مدعی شد که قصد داشت تا از شر همسرش راحت شود و زندگی جدیدی را برای خود آغاز کند.

در حال حاضر رسیدگی به پرونده آغاز شده است.

منبع: رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شیرازm IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    اخی گناه داشته مقتوله به امیدزندگی باکی؟؟!! من داداشم سال نودکشته شدقاتل تیراندازی کردخونمون بیگناه داداشم کشته شد تااینکه دادگاه استان فارس حکم اعدام راتاییدکرد. امابعدازدهسال الان دیوان پرونده رابرگشت زده.. بخدانزدیک به دویست ملیون خرجمون شده ازمراسم تاپول وکیل.. ماقراربود قاتل رابیاریم پای دار امااونجاگذشت کنیم. الان بااینکارکه برگشت دادن پروندمون حتماازگذشت منصرف میشیم.. چراطرف قاتل رامیگیرند؟؟ کسی ک سابقه ی شرارت زیادداره والانم تو دادگاه ماراتهدیدمیکنه رضایت ندیدکشته میشید. هرکی جای ما بودچکارمیکردبا این جانی؟؟ صداموچطوربرسونیم به گوش مسولین ک خون بیگناه رازیرپای قاتل لگدمال نکنید.. بعداز دهسال دوباره مرگ داداشم تازگی پیداکرده اخه این چه قانونیه ک. اینقدرازقاتل حمایت میکنه؟؟ میدونم مشرق نشرنمیدی این متنو.. ولی مردباشیدصدای مارابجایی برسونید.. شهودمارحمت خدارفته ایناسواستفاده دارن میکنن وتوانی همینجوره کسی به ندای گرفتارگوش نمیده تادست بکاری بزنه ک همه پشیمان شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس