کد خبر 1168302
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کاندیداهای نهایی ریاست بارسلونا مشخص شدند؛ این سه نفر

بعد از راستی آزمایی آرای ثبت شده، سه نامزد نهایی پست ریاست باشگاه بارسلونا برای انتخابات پنجم بهمن مشخص شدند.

به گزارش مشرق، بعد از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو، چند ماهی است که باشگاه بارسلونا بدون رییس و با سرپرست اداره می‌شود. در همین حیث پروسه برگزاری انتخابات ریاست باشگاه نیز در جریان بود و حالا تا روز برگزاری انتخابات فقط چند روز باقی مانده است.

مرحله راستی آزمایی آرای ثبت شده برای کاندیدهای ریاست باشگاه کاتالانی به اتمام رسید و بعد از این اتفاق و در حالی که چهار نفر باقی مانده بودند؛ آرای امیلی روساد، یکی از چهار نامزد نهایی مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که بسیاری از آرای مختص به او مخدوش بوده و حتی به نام یکی دیگر از نامزدها بوده اما به حساب او گذاشته شده است. همین اتفاق باعث شد تا نایب رییس سابق بارسلونا از پروسه انتخابات کنار گذاشته شود.

و حالا تنها سه نفر برای انتخابات روز پنجم بهمن باقی مانده‌اند. خوان لاپورتا با ۹۶۲۵ رای تایید شده، ویکتور فونت با ۴۴۳۱ رای تایید شده و تونی فریکسا با ۲۶۳۴ رای تایید شده برای ریاست باشگاه پرطرفدار کاتالانی رقابت خواهند کرد. باید دید از بین این سه نفر کدامیک می‌تواند انتخاب شود و بارسلونا را از وضعیت نامشخص فعلی نجات دهد.

همانطور که گفته شد قرار است روز پنجم بهمن ماه(۲۴ ژانویه) انتخابات برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این احتمال وجود دارد که تاریخ برگزاری انتخابات به تعویض بیفتد. این در حالی است که مقامات ایالتی کاتالونیا نیز در خصوص روز برگزاری این انتخابات، حق انتخاب را در اختیار باشگاه قرار داده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس