کد خبر 1168226
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
آغاز به کار هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری/ رئیسی و طائب سخنرانان مدعو

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: در این اجلاسیه انتخابات هیئت رئیسه و نیز انتخابات کمیسیون‌ها و هیئت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز (پنجشنبه ۲۵ دی) در دبیرخانه این مجلس در قم تشکیل جلسه داد.

آیت الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان در پایان این جلسه اعلام کرد: در نشست امروز هیئت رئیسه محترم خبرگان رهبری تصویب شد با توجه به بهبود نسبی شرایط بیماری کرونا و کاهش محدودیت ها، پس از تعطیلی چند باره اجلاس مجلس خبرگان، هشتمین اجلاس رسمی این مجلس با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در تاریخ ١۴ بهمن ماه در تهران برگزار گردد.

آیت الله خاتمی افزود: در اجلاس یک روزه مجلس خبرگان رهبری که با حضور همه اعضاء تشکیل می شود، به حول و قوه الهی انتخابات هیئت رئیسه و نیز انتخابات کمیسیون‌ها و هیئت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به ضرورت اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در صورتی که وقت اجازه دهد، مواد باقی مانده از طرح «اصلاح قانون انتخابات» این مجلس که بخش‌هایی از آن در اجلاس‌های گذشته بررسی شده مورد بحث  و تصویب نهایی قرار خواهد گرفت.

آیت الله خاتمی در پایان افزود: علی رغم اینکه دعوتنامه رسمی برای اعضای محترم خبرگان از طریق دبیرخانه ارسال خواهد شد، با این حال از تمام نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری درخواست می کنم با توجه به وقفه ای که بخاطر محدودیت های کرونایی برای برگزاری اجلاس بوجود آمد ان‌شاءالله رأس ساعت ٨ صبح روز سه شنبه ١۴ بهمن در محل اجلاسیه (ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی) در تهران حضور پیدا کنند، تا طبق برنامه همه دستور کار اجلاس هشتم انجام گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس