کد خبر 1168221
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
رودی جولیانی

در ادامه سردی روابط رئیس جمهور آمریکا و اطرافیانش، وی دستور داد دستمزد و هزینه‌های وکیلش پرداخت نشوند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» تنها رئیس جمهور آمریکا که دو استیضاح در پرونده دارد، دستور داده است دستمزد وکیل شخصی وی پرداخت نشود.

روزنامه «واشنگتن پست» به نقل از دو مقام کاخ سفید نوشت، روابط ترامپ و «رودی جولیانی» وکیل شخصی او شکراب شده و به دستیارانش گفته است دستمزد وی را پرداخت نکنند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ وکلای خود برای روز استیضاح را انتخاب کرد

به گفته این دو مقام مطلع جولیانی قرار بود به ازای تلاش او برای اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تغییر نتیجه آن به نفع ترامپ، روزانه بیست هزار دلار دریافت کند.

جولیانی در این مدت چندین سفر به ایالت‌های مختلف داشت و شکایاتی را در دادگاه‌های فدرال و ایالتی مطرح کرد اما تقریباً تمامی آن‌ها فاقد شواهد کافی قلمداد شدند.

بیشتر بخوانید:

وقتی نزدیکان ترامپ بهای سنگینی پرداخت می‌کنند

سردی این رابطه دوستانه چندین ساله در حالی رخ داده که پیش‌تر گفته شده بود جولیانی قرار است در کنار «آلن درشوویتز» وکیل یهودی جنجالی، دو گزینه اصلی برای دفاع از ترامپ در جلسه دومین استیضاح وی باشند.

کنگره آمریکا روز چهارشنبه هفته گذشته در حال شمارش آراء مجمع گزینندگان (الکترال کالج) برای تأیید نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر بود که بعد از اعتراض چند قانونگذار آمریکایی به نتیجه رأی‌گیری در ایالت آریزونا، ترامپ از هوادارانش خواست تظاهرات به اصطلاح مسالمت‌آمیز برگزار کنند.

اما حامیان ترامپ در جمعیت بسیار گسترده به کنگره حمله کرده و بعد از درگیر شدن با نیروهای امنیتی، راه خود را به درون ساختمان و اتاق‌های مختلف آن باز کردند. در جریان این حملات پنج نفر کشته و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

در همین راستا، مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه، با ۲۳۲ رأی موافق و ۱۹۷ رأی مخالف، طرح استیضاح مجدد ترامپ را تصویب کرد.  این اولین بار در تاریخ ۲۴۴ ساله ایالات متحده است که مجلس نمایندگان این کشور، دو بار طرح استیضاح یک رئیس‌جمهور را تصویب می‌کند.

گفته می‌شود ترامپ اخیراً با «ایوانکا» دخترش و «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشدش مشاجره سنگینی داشته است و در حال حاضر فقط با دو پسرش در ارتباط است.

برخی منابع در کاخ سفید اعلام کردند که ایوانکا قصد دارد برای نجات آینده سیاسی خود برخلاف نظر پدرش در مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس‌جمهور بعدی آمریکا که قرار است ۲۰ ژانویه (اول بهمن ماه) برگزار شود، شرکت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسی IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    روحت شاد سردار،خون باارزشت چه به روز یزیدان زمانه آورده که نزدیکترین افرادشان هم از پشت خنجرش میزنند.لعنت به شیطان زرد(سگ حیوان بسیار باارزش و باوفاییست،ظلم بسیار بزرگیست درحق آنها اگر ترامپ را باهاشون مقایسه کنیم)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس