کد خبر 1168121
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
تحریم نمایه

وزیر دارایی فرانسه که از تعرفه های گمرکی دولت ترامپ علیه کالاهای تجاری اتحادیه اروپا به ستوه آمده، رفع این گونه محدودیت ها را از شروط اصلی تعامل با دولت آتی واشنگتن عنوان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «برونو لومر» وزیر دارایی فرانسه می گوید لغو تحریم های تجاری فراآتلانتیکی، اولویت نخست او در تعامل با دولت جدید آمریکا خواهد بود.

وی در این باره افزود: این تحریم ها بسیار مخرب هستند. جنگ تجاری به صلاح آمریکا و اروپا نیست.

بیشتر بخوانید:

پامپئو: ۳۶۵ هدف در روسیه مورد تحریم آمریکا قرار گرفته‌اند

برونو ادامه داد: تاکنون هیچ نشانه ای از دولت جدید آمریکا دریافت نکرده ایم اما امیدوارم در ماه فوریه، سفری به واشنگتن داشته باشم.

دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا، دو روز پیش، در ادامه اعمال تعرفه بر کالاهای اروپایی، تعرفه واردات قطعات هواپیما از اروپا را افزایش داد.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی‌ها ۲۰۲۱ را چطور نشان می‌دهند؟

اتحادیه اروپا اعلام کرده که به دنبال آن است تا با دولت آتی آمریکا به راه‌حلی سریع در مورد این مسئله دست یابد. تیم جو بایدن هنوز در این مورد اظهارنظری نکرده است.

واشنگتن و بروکسل هر یک توانسته‌اند که از سازمان تجارت جهانی مجوز اعمال تعرفه بر واردات کالا از دیگری را به دست آورند. آمریکا توانسته مجوز اعمال ۷.۵ میلیارد دلار تعرفه بر کالاهای اتحادیه اروپا و این اتحادیه نیز توانسته موافقت سازمان بر اعمال ۴ میلیارد دلار تعرفه بر واردات از آمریکا را کسب کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    چطوریدفرانسوی هاان وقت که ایران رارهامی کنیدو گوش بفرمان ترامپ هستیدبایدضرزکنید
  • مرگ بر فرانسه IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    پس این همه تحریم ما چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس