بی میلی شهروندان غربی به واکسن کرونای آمریکایی تایید هشدار رهبری است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عدم رغبت شهروندان آمریکایی و فرانسوی به استفاده از واکسن آمریکایی فایزر صحت هشدار رهبر معظم انقلاب برای استفاده نکردن از این واکسن را تایید کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسین صفار هرندی چهارشنبه شب در یادواره شهدای عملیات کربلای پنج در مشهد افزود: اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده نکردن از واکسن کرونای آمریکایی صحیح نیست چرا ۶۰ درصد فرانسویها حاضر به استفاده از این واکسن نشده اند، آنها که هم پیمان و در جرگه همراهان آمریکا قرار دارند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر چرا بسیاری از کارمندان بخش بهداشت و درمان ایالات متحده آمریکا حاضر به استفاده از واکسن های آمریکایی برای ایمن سازی خود در مقابل ویروس کرونا نشدند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون بر اساس یافته های علمی مشخص شده است اگر فرد دریافت کننده واکسن، بیماری زمینه ای و به خصوص سرطان خفته در وجودش داشته باشد، آن عارضه بیدار می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پیشاپیش همه مقیدتر به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند و در این بخش نیز اینگونه پای سلامت مردم ایستاده‌اند و حالا که قرار است در یک سطح سنگین آشوبی علیه بهداشت و درمان کشور ایجاد شود اینگونه هشدار و نهیب می زنند.

صفار هرندی ادامه داد: ای کاش قبل از هشدار رهبر معظم انقلاب مقدمات پیام ایشان فراهم شده بود اما در مقابل عده‌ای به دنبال واردات همین واکسن به کشور بودند، بعد مساله اهدای ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونا پیش آمد که در حقیقت یک بازی بود.

وی گفت: اکنون ما به دنبال وارد کردن ۱۶ میلیون دوز واکسن به کشور هستیم و البته امیدواریم که به دست مجاهدان عرصه سلامت، ساخت واکسن داخلی نیز به سرانجام برسد  و بتوان از آن استفاده کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر می‌خواهیم بهره ای  از شهدا داشته باشیم باید به آنها متوسل شویم و خود و رفتار خود را با آنها و تفکر آنان انطباق دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا باید حب و بغض ما حب و بغض شهدا باشد و مانند آنها دوست دوستان خدا و دشمن دشمنان خدا باشیم. 

صفار هرندی گفت: اگر بخواهیم کار کشور ما سامان پیدا کند باید نااهل ها را از مدیریت مسائل کشور کنار بزنیم و به هر نسبتی که این اتفاق بیفتد، گشایش در کارها به وجود خواهد آمد، حل مسائل کشور در گرو اهلیت پیدا کردن مسوولان برای امام خمینی (ره) و توده مردم وابسته به اسلام و انقلاب است.

وقایع اخیر آمریکا آغاز یک پایان است

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) ابهت آمریکا را در جهان شکست افزود: خداوند اینگونه یک ابرقدرت را به دست خودش نابود می‌کند، چنانچه افرادی که در وقایع اخیر این کشور به کنگره ریختند و آن را تصرف کردند مسئله اصلی آنها ترامپ نبود، خودشان گفته و اقرار کرده‌اند که سیستم و هیات حاکمه را قبول ندارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این اعتراضات در آمریکا موج مردمی هستند که معتقدند سیستم موجود باید به هم بریزد و خودشان اعلام کرده‌اند وقایع اخیر آغاز یک پایان است و در حقیقت مسیر فروپاشی آمریکاست.

وی گفت: وقتی که بایدن سر کار بیاید سند عزل ترامپ را امضا خواهد کرد و پس از آن ترامپ دیگر نقشی در حکومت آینده این کشور نخواهد داشت و از حقوق قانونی، مزایا، امکانات و محافظت حاکمیت برخوردار نخواهد بود.

صفار هرندی افزود: البته همه این اقدامات علیه ترامپ نهضتی را که در آمریکا در تقابل با حکومت به راه افتاده است متوقف نخواهد کرد، بسیاری از افراد آگاه و ساکن آمریکا بشارت فروپاشی آمریکا را داده‌اند اما ای کاش آمریکاپرستان داخلی نیز با این اخبار سر عقل بیایند.

این یادواره به مناسبت سالگرد شهادت سردار علی اصغر حسینی محراب و دیگر شهدای عملیات کربلای پنج در مسجد رضوی محله طلاب مشهد برگزار شد.

شهید حسینی محراب از فرماندهان شاخص لشکر ویژه شهدای سپاه خراسان بود که در ۳۰ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ذکر مصیبت اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این یادواره بود، همچنین محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم حضور یافت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عینی US ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    درود بر رهبر عزیزم
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    امریکایی ها میدونن واکسنشون هیچ گندی نبوده و عمدتا بلوف بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس