کد خبر 1167754
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
آگوئرو زوج مسی در بارسلونا می‌شود؟

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، سرخیو آگوئرو که در سال پایانی قراردادش با منچسترسیتی به سر می‌برد و هنوز پیشنهادی از جانب این باشگاه انگلیسی برای تمدید قراردادش دریافت نکرده، ممکن است برای ادامه فوتبالش به لالیگای اسپانیا بازگردد.

بر اساس ادعای نشریه انگلیسی «سان»، باشگاه بارسلونا علاقه‌مند به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد است. اگر این اتفاق بیفتد، مهاجم پیشین اتلتیکومادرید بار دیگر بازی در لالیگا را تجربه خواهد کرد.

بارسلونا که از زمان جدایی لوئیس سوارس، زوج لیونل مسی از این تیم در تابستان اخیر دچار افت قابل‌توجهی در فاز هجومی شده، اکنون در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال یافتن زوجی مناسب برای فوق‌ستاره آرژانتینی خود است و آگوئرو که رابطه خوبی با مسی دارد و در تیم ملی آرژانتین هم با او هم‌تیمی است، می‌تواند گزینه ایده‌آلی به این منظور باشد.

سرخیو آگوئرو 32 ساله که از سال 2011 در عضویت باشگاه منچسترسیتی است، تاکنون در 379 بازی آمار 256 گل‌زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رسانده و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم به شمار می‌رود.

این مهاجم آرژانتینی تاکنون به منچسترسیتی برای کسب 13 جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس کمک کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس