ناو شارل دوگل

برخی منابع خبری مدعی استقرار ناو هواپیمابر «شارل دوگل» فرانسه طی روزهای آتی در شرق دریای مدیترانه شدند.

به گزارش مشرق، برخی منابع خبری سه شنبه شب به وقت تهران از ماموریت یک ناو هواپیمابر فرانسوی در شرق مدیترانه در روزهای آتی خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

 ناو هواپیمابر فرانسه بر اثر کرونا زمین گیر شد

به گزارش منابع خبری، ناو هوپیمابر «شارل دوگل» فرانسه چندی دیگر برای انجام یک ماموریت در شرق دریای مدیترانه مستقر خواهد شد.

وبگاه «سی دی ای نیوز» نیز در همین زمینه نوشت که این ناو هواپیمابر هم اینک در بندر «لیماسول» در قبرس پهلو گرفته است.منابع خبری تاکنون به جزئیات بیشتری از ماموریت این ناو هواپیمابر فرانسه اشاره‌ای نکرده اند.

رئیس جمهوری فرانسه چندی قبل گفت که که این کشور ناو هواپیمابر شارل دوگل را در قالب یک ناوگروه برای حمایت از عملیات نظامی‌ در خاورمیانه به منطقه اعزام می‌کند.  این کشور پیشتر نیز به بهانه نبرد با داعش  از نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه حمایت می‌کرد.

بسیاری از پرسنل این ناو هواپیمابر فرانسوی در جریان موج اول کرونا به این بیماری مبتلا شدند. فرانسه رسما اعلام کرده بود که بیش  از ۱۰۰۰ ملوان در این ناو به کرونا مبتلا شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرج IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 3
    هدف اصلی نظارت بر تحرکات ترکیه در مدیترانه است در قبرس یونانی پهلو گرفته اگر حمایت از عملیات نظامی خاورمیانه بود میبایست در لبنان یا اسراییل پهلو می‌گرفت
  • احسان معتمدی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 1
    حضرت آقا مطلب زیبایی فرمود گفت این اروپایی ها که آویزان آمریکا هستند ،،،، من همیشه میگفتم اروپا انگل آمریکا سگ های دست آموز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس