کد خبر 1167432
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
دیدار هنیه و النخاله با موضوع انتخابات فلسطین

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس دفتر سیاسی حماس درباره آخرین تحولات فلسطین به ویژه موضوع انتخابات بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیاتی بلندپایه از جنبش جهاد اسلامی به ریاست زیاد النخاله دبیرکل این جنبش شامگاه سه شنبه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه و گفتگو دیدار کرد.

دفتر اطلاع رسانی جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: دو طرف در این دیدار در رابطه با مسئله آشتی و وحدت ملی، پایان دادن به اختلافات داخلی، برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی، راه‌های تقویت جبهه داخلی برای مقابله با چالش‌های پیش‌روی مسئله فلسطین، طرح الحاق کرانه باختری و پروژه عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفتگو کردند.

هیات‌های حماس و جهاد اسلامی بر ضرورت ادامه تلاش‌ها برای تحقق آشتی ملی به منظور دست‌یابی به یک استراتژی ملی مبارزاتی یکپارچه بر اساس قاعده مقاومت فراگیر تاکید کردند.

در این دیدار، در مورد تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و بازتاب‌های آن بر مسئله فلسطین و چشم‌انداز اوضاع انسانی و میدانی فلسطین نیز گفتگو شد.

هنیه و النخاله از حمایت‌های قطر از ملت فلسطین و تلاش‌های بی‌وقفه این کشور در راستای پایان دادن به محاصره غزه تقدیر کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس