آیت الله رئیسی: نگرانی‌هایی در خصوص پالایشگاه کرمانشاه وجود داشت/ مرجع رسیدگی به واگذاری هیات داوری است - کراپ‌شده

رئیسی گفت: امروز مردم انتظارشان از قوای سه‌گانه آن است که در اقداماتشان امیدآفرین و گره‌گشاباشند و دغدغه‌های معیشتی مردم بایدگشوده شود و هر چه بیشتر اقدامات قوای حاکمیتی به امیدآفرینی دربین مردم باشد.

به گزارش مشرق،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، در پایان نشست مشترک سران قوا با ابراز خرسندی از تشکیل زود به زود جلسات مشترک سران قوا اظهار کرد: این جلسات  حتما می‌تواند منجر به طرح مشکلات مردم و گشایش در آن‌ها بشود.

وی افزود: امروز مردم انتظارشان از قوای سه‌گانه آن است که در اقداماتشان امیدآفرین و گره‌گشا باشند و دغدغه‌های معیشتی مردم باید گشوده شود و هر چه بیشتر اقدامات قوای حاکمیتی به امیدآفرینی در میان مردم بیانجامد و دشمن را ناامید کند.

آیت الله رئیسی با اشاره به سخنان رهبری در ۱۹ دی‌ماه و تأکید ایشان بر خنثی‌سازی تحریم‌ها گفت: همه باید در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها تلاش کنند و تلاش همه دستگاه‌ها باید در راستای تحقق شعار ما می‌توانیم باشد.

وی ادامه داد: ما نیروهای کارشناس، انقلابی و مجاهد کم نداریم و کارآفرینان و سرمایه گذارانی هستند که می‌توانند تولید را جهش بدهند لکن باید موانع تولید رفع بشود و ما باید در جهت آن تلاش کنیم. مجموعه این اقدامات اقداماتی است که می‌تواند در نهایت به خنثی‌کردن تحریم‌ها بیانجامد و این کار شدنی است.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر حمایت همه جانبه حاکمیت از فعالان اقتصادی گفت: نکته مهم آن است همه اقدامات ما باید بتواند گره از زندگی مردم باز کند.

وی افزود: معیشت و سلامت دو محور اصلی در صحبت‌های نشست امروز بود و این دو محور البته باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اهمیت سلامت اداری، تأکید کرد: سلامت در سازمان اداری کشور مورد توجه مردم است و ما بر این سلامت تاکید می‌کنیم؛ چراکه سلامت اداری، سلامت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را رقم می‌زند و اگر نظام اداری ما بر نظامی قانونمند و سالم باشد نتیجه آن رفع دغدغه مردم خواهد بود.

وی در پایان با تأکید مجدد بر لزوم همکاری و انسجام سه قوه تحت هدایت رهبر معظم انقلاب گفت: همکاری‌های ما باید منجر به ناامیدی دشمن شود و دوستان را امیدوار کند.

این نشست به میزبانی آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه برگزار شد. نشست قبلی سران قوا، در تاریخ هشتم دی ماه سال جاری به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    7 0
    خوب رفعشون کن حاج اقا
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 2
    با انحصار و ارز رانتی و قیمومیت دولت بر ملت. هرگز تحریم ها رفع نمی شود. باید مدیریت نمود ملت کار کنند. دولت باید مسئول درست بودن کار ملت باشد.
  • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    5 0
    کافیه فقط شما دزدان را جمع کنی، همین.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 0
    رفع کن
  • متین IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 2
    درود بر آیت الله رئیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس