۸۹ متهم به حمل سلاح و مهمات غیر مجاز در ایلام دستگیر‌ شد‌ند‌

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری ۸۹ متهم به حمل سلاح و مهمات غیر مجاز در ایلام خبرداد و گفت: برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات اولویت اصلی پلیس ایلام است.

به گزارش مشرق، سرهنگ دلاور القاصی مهر از دستگیری  ۸۹ متهم به حمل سلاح و مهمات غیر مجاز در ایلام خبرداد و اظهار داشت: برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات اولویت اصلی پلیس ایلام است و این اولویت خواسته مردم شریف ایلام است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۹۰ قبضه سلاح  و  دو هزار قلم مهمات در ماه‌جاری در راستای تحقق اولویت انتخاب شده کشف شده است.

دلاور القاصی مهر در ادامه افزود: به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت هشدار می‌دهم که هرگونه اقدامی که امنیت مردم را به خطر بیندازد در ایلام به شدت مورد برخورد قرار خواهد گرفت و در این راه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

وی افزود: قاچاق سلاح و مهمات ابزاری است که امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد لذا پلیس اجازه به مخاطره انداختن امنیت را نخواهد داد و در این ایام  سه باند قاچاق سلاح و مهمات متلاشی شده است.

سرهنگ دلاور القاصی مهر در ادامه از مردم ایلام خواست و گفت: هرگونه موارد مشاهده از ناامنی، قاچاق سلاح و مهمات و دیگر موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی(۱۱۰) گزارش کنند تا فرزندان خدوم آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس