کد خبر 1166814
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

امروز ۲۲ دی ۹۹ در حالی که پالایشی‌ها بازار را سبز آغاز کردند، اما در نهایت در بازه قرمز به کار خود پایان دادند تا ارزش پالایش یکم نیز با ۱.۳۸ درصد کاهش نسبت به روز قبل به کار خود پایان دهد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در حالی که در روز گذشته نمادهای پالایشی روز سبزی را پشت سر گذاشتند انتظار می رفت که این سبزپوشی نیز در روز جاری ادامه یابد اما در پایان بازار امروز چهار نماد شپنا، شتران، شبندر و شبریز که سهام آن ها در صندوق پالایشی یکم حضور دارد، در بازه قرمز رنگ و نزدیک به صف فروش به کار خود پایان دادند. 

بیشتر بخوانید:

ارزش روز سهام عدالت در ۲۲‌دی ۹۹ +جدول

با قرمزپوشی نمادهای پالایشی، پالایشی یکم نیز امروز ۲۲ دی ۹۹ قرمز بسته شد. 

ارزش پالایشی یکم ۲۲ دی ۹۹

امروز دوشنبه ۲۲ دی ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با اُفت ۱.۳۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۸۶۳ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با اُفت ۳.۵۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۷۰۹ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    5 0
    تو رو به جون هرکی دوست دارید پول ما رو پس بدید چرا ما رو فریب دادید خدا ازتون نگذره چرا منه کارگر رو بدبخت کردید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس