کد خبر 1166716
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

آقای کرکره که با سابقه 14 ساله در حوزه فروش، نصب و تعمیر انواع کرکره برقی و کرکره‌های اتومات با مدیریت آقای صالحی در سال 98 فعالیت جدید خود را شروع کرد این بار از چهره جدید خود رونمایی کرد. کاراکتر آقای کرکره با طراحی منحصربه‌فرد و جلب توجه کننده بیانگر رقم زدن یک انقلاب در صنعت کرکره برقی است. در این کاراکتر، آقای کرکره با طراحی بدن و اسکلت کرکره برقی بر حوزه تخصصی خود که همان کرکره برقی و کرکره اتومات است، تأکید می‌کند که با نمایش شنل در پشت این کاراکتر، به سرعت عمل و توانایی خود در این حوزه اشاره می‌کند. پیش از این آقای کرکره برند خود را به کمک آژانس دیجیتال مارکتینگ مسیرذهنی شروع به ساخت و بازاریابی کرده که این طراحی لوگو و مسکات خلاقانه توسط مسیرذهنی که یک آژانس هوشمند شناخته‌شده در حوزه دیجیتال است، نشان از عملیات پیوسته برای راه‌اندازی یک جهش در صنعت خدمات کرکره برقی است. 

آقای کرکره سرویس خود را در تمامی شهر تهران گسترده کرده و با به‌کارگیری نیروهای توانا در حوزه کرکره برقی و تأمین تجهیزات کرکره برقی باکیفیت و قیمت مناسب و با وعده ارائه سرویس در سریع‌ترین زمان تمام تلاش خود را کرده رضایت مشتریان خود را کسب کند.

ضمانت نصب و تعمیرات آقای کرکره

تمامی قطعات و تجهیزاتی که آقای کرکره در نصب و تعمیرات استفاده می‌کند برندهای معتبر و شناخته‌ای شده‌ای هستند که خود دارای گارانتی معتبر است اما تمامی مسئولیت قطعات و تجهیزات را آقای کرکره علاوه بر گارانتی قطعات خود قبول می‌کند و اگر مشکلی پیش آید آقای کرکره در جهت رفع آن اقدام می‌کند. علاوه بر این، همه خدمات آقای کرکره شامل ضمانت 18 ماهه است که اگر استفاده صحیح از کرکره برقی صورت گیرد و دچار ایراد فنی شود آقای کرکره آن را تعمیر می‌کند و مشمول گارانتی است.

تمرکز اصلی آقای کرکره بر روی سرعت عمل و گارانتی آقای کرکره از مزایای استفاده از خدمات آقای کرکره است که مورد دلخواه مغازه‌داران و مراکز تجاری است چرا که غالباً یک خرابی کرکره برقی در یک روز خسارت سنگینی به آن مغازه‌دار و مرکز تجاری ممکن است وارد کند که آقای کرکره با سرعت عمل خود این مشکل را برای کسبه حل کرده است.

فرایند درخواست خرید و تعمیرات از آقای کرکره

درخواست سرویس و خدمات از آقای کرکره با راحت‌ترین حالت ممکن در حال انجام است. فقط کافی است با آن تماس بگیرید. 02177393439 شماره دفتر و مغازه آقای کرکره و شماره 09121211830 تلفن موبایلی است که شما هر لحظه از شبانه‌روز می‌توانید با آن تماس بگیرید. ساعت کاری آقای کرکره 8 صبح تا 8 شب است که شما می‌توانید برای خرید کرکره برقی و یا تعمیرات آن ارتباط برقرار کنید.

پیش از خرید کرکره برقی می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید و اگر تصمیم به خرید دارید، به رایگان از محل شما بازدید می‌کنند و برآورد دقیقی از متراژ، مکانیزم بازو بسته شدن کرکره، جنس تیغه‌ها، موتور و ... انجام می‌دهند و شما را از زمان نصب و قیمت تمام‌شده آگاه می‌کنند. برای شما فاکتور صادر می‌شود و در صورت تمایل اقدامات لازم برای نصب کرکره برقی در محل شما انجام می‌شود.

کرکره‌های چاپی و اختصاصی

کرکره‌های پلی کربنات، کرکره‌های لوکسی محسوب می‌شوند و ظاهر بیرونی یک مغازه را بسیار شیک جلوه می‌دهند و سبب می‌شود علاوه بر امنیت، داخل مغازه دیده شود. این روزها که تبلیغات رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته، کرکره‌های چاپی و اختصاصی هم جایگاه ویژه برای خود کسب کرده‌اند که آقای کرکره در اجرای آن خریداران را همراهی می‌کند. پیش از این کرکره‌های چاپی را برای برخی فروشگاه‌های پوشاک شاید دیده باشید. این نوع کرکره‌ها می‌تواند به‌عنوان یک اهرم تبلیغاتی و بازاریابی در زمانی که مغازه بسته است عمل کند و در ذهن مخاطبینی که از کنار مغازه رد می‌شوند، تبلیغات کند تا در ذهن ماندگاری بالاتری داشته باشد.

ارتباط با آقای کرکره:

https://mrkerkereh.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس