کد خبر 1166512
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
کوچ دسته‌جمعی هواداران ترامپ از توئیتر! - کراپ‌شده

هواداران ترامپ پس از تعلیق رئیس جمهور به طور دسته جمعی توییتر را ترک کردند.

به گزارش مشرق به نقل از نیویورک پست،  تنها چند ساعت پس از ممنوعیت دائمی رئیس جمهور ترامپ از توئیتر، طرفداران پروپا قرص وی در این شبکه اجتماعی قول دادند که آنها نیز توئیتر را ترک کنند.

پس از ممنوعیت حساب کاربری ترامپ در توئیتر، عبارت «خداحافظ توئیتر» در ساعات اولیه صبح روز شنبه از سوی طرفداران وی در فضای مجازی دست به دست و منتشر شد و به صورت ترند درآمد.

بیشتر بخوانید:

یکی از کاربران هوادار ترامپ با استناد به طرفداری از رسانه‌های اجتماعی آزادتر به جای توییتر که مورد استفاده محافظه کاران است، نوشت: خداحافظ دوستان توئیتری. شما را در «پارلر» خواهیم دید.

کاربر دیگری نوشت: من یک حساب توئیتری MAGA (شعار ترامپ: آمریکا را دوباره عالی کن)  کوچک هستم و در طول سه روز ۴۰۰ فالوور خود را از دست دادم. خدا حافظ توئیتر. تو من را نمی‌خواهی و من هم تو را نمی‌خواهم. من به پیام رسان «پارلر» می‌روم. امیدوارم میهن‌پرستان هم به من ملحق شوند! من عاشق پرچم آمریکا هستم...

در حالی که مشخص نیست دقیقاً چه تعداد از کاربران توییتر از این شبکه اجتماعی خارج می شوند و به جای دیگری منتقل می‌شوند، از زمان ممنوع شدن فعالیت توئیتر ترامپ، کوچ هواداران ترامپ به پلتفرم‌های جایگزین آغاز شده است.

«Gab»، یکی دیگر از گزینه‌های جایگزین توییتر، اعلام کرد که از روز شنبه روزانه هر ساعت ۱۰ هزار کاربر جدید به کاربرانشان افزوده شده است.

لحظاتی پس از حذف ترامپ از توئیتر، پیام رسان «پارلر» خراب شد، که احتمالاً به دلیل هجوم کاربران جدید، سِروِرهای آنها را تحت فشار قرار داده بودند. البته این قطعی کمتر از یک ساعت به طول انجامید.  به گزارش سی ان ان، حتی قبل از هیاهوی اخیر، پارلر با بیش از ۲ میلیون کاربر فعال روزانه در ماه اکتبر به یک مکان محبوب برای محافظه کاران تبدیل شده بود.

توییتر در بیانیه‌ای  تأیید کرد که آنها در حال پاکسازی حساب‌ها بدون اطلاعات شناسایی تأیید شده هستند، که به صورت گروهی در حال ترک کردن توئیتر هستند.  

همچنین بسیاری از افراد نزدیک به ترامپ که فالوورهای زیادی دارند از ریزش فالوورهایشان در توئیتر خبر داده‌اند.  

«بایرون یورک» ستون‌نویس محافظه‌کار طرفدار ترامپ گفت که پس از اعلام رسمی پیروزی بایدن ۱۵۰۰ نفر از فالوورهایم از توئیتر رفتند که این ریزش طی ساعات گذشته به شدت بالا رفت و حدود ۲۹ هزار نفر از فالوورهایم کم شدند.

«رایان فورنیر» بنیان‌گذار دانشجویان پیرو ترامپ گفت در طول سه روز ۶۰ هزار نفر از فالوورهایم کم شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    فالوور (انگلیسی) = دنبال کننده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس