«بشقاب پرنده‌ها» در بودجه اضطراری آمریکا چه می‌کنند؟

وزارت دفاع آمریکا برای اولین بار اجرای طرحی در این وزارتخانه برای رهگیری بشقاب پرنده ها و تحقیق در مورد آنها را تائید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، وزارت دفاع آمریکا در فاصله بین سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ سالانه ۲۲ میلیون دلار را به این طرح اختصاص داده بود. کل بودجه سالانه پنتاگون حدود ۶۰۰ میلیارد دلار است.

وزارت دفاع ایالات متحده در این بازه زمانی و در چارچوب این طرح به بررسی گزارشهای دریافتی از پرواز اشیاء ناشناس در آسمان پرداخته است.

بنا به همین گزارش هر چند بودجه این طرح از سال ۲۰۱۲ قطع شده اما بررسی گزارشهای مشکوک به پرواز بشقاب پرنده ها ادامه یافته است.

هر چند اکنون مقامات وزارت دفاع آمریکا و مجریان این طرح محرمانه، اجرای آن را تائید کرده اند اما همچنان بخشهایی از آن در میان اسناد طبقه بندی شده پنتاگون قرار دارد.

هری رید، سناتور پیشین ایالت نوادا از حمایان اصلی این طرح بوده است. او در زمان آغاز اجرای این طرح در سال ۲۰۰۷ رهبر اکثریت دموکرات در مجلس سنا بود.

به گزارش نیویورک تایمز بخش زیادی از بودجه این طرح به یک شرکت تحقیقاتی در زمینه هواوفضا اختصاص یافت که رابرت بیجلو، مدیر آن یکی از دوستان نزدیک هری رید بود.

رابرات بیجلو که اکنون با ناسا همکاری می کند چند ماه پیش در مصاحبه با شبکه «سی بی اس» گفته بود «کاملا» بر این باور است که موجودات فضایی وجود دارند و بشقاب پرنده ها از زمین بازدید کرده اند.

هری رید که از ماه ژانویه سال جاری میلادی از مجلس سنای ایالات متحده بازنشسته شده است اجرای این طرح را از جمله «افتخارات» دوران خدمتش در سنا دانسته است.

روزنامه نیویورک تایمز به همراه گزارش خود ویدئویی را منتشر کرده است که مقامات وزارت دفاع آمریکا در راستای طرح تحقیق در مورد بشقاب پرنده ها آن را بررسی کرده بودند. گفته می شود این ویدئو مواجهه یک هواپیمای نظامی آمریکا را با یک شیء ناشناس در آسمان نشان می دهد.

تحقیقات در مورد بشقاب پرنده ها طی دهه های گذشته توسط نهادهای متفاوتی در آمریکا از جمله ارتش این کشور صورت گرفته است.                    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • روزبه IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    برادرم این خبر که چیز جدیدی نیست. این تحقیقات از دهه پنجاه شروع شده و کاناداییها در این زمینه پیشتاز بوده اند. در واقع قضیه بشقاب پرنده ها سرپوشی بر آزمایش انواعی از هواپیماهای عمود پرواز بوده و بعدا قصه ها و افسانه های زیادی درباره آنها ساخته و پرداخته شد. فیلم آزمایشات پرنده های عمود پرواز شبیه بشقاب پرنده ها را می توانید به راحتی در یوتیوب پیدا کنید.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    3 0
    مواظب باشید در دام تبلیغانی یانکی ها نیفتید که استاد این بازی ها هستن. از کنار موجودات فضایی چیو میخوان به خورد مردم بدن الله و اعلم
  • بنده خدا IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    بشقاب پرنده چیه دیگه!!! اگه هم چیزهایی شبیه بشقاب پرنده مشاهده میشن ابزارهای جاسوسی قدرتهای بزرگن که عمدا این شکلی میسازنشون تا کسی که میبینه فکر کنه بشقاب پرنده است. هیچ هوش مصنوعی فضایی وجود نداره یا حداقل الان ارتباط برقرار نکردن
  • جواد مقدم NL ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    من فکر میکنم دارند منابع زمین را می دزدند و روی زمین و زیر زمین و زیر دریا پایگاه دارند و پنتاگون هم خبر دارد و در ازای دریافت فن آوری به آنها باج می دهد که اگر حدسم درست باشد به مردم زمین خیانت می کنند !! این آدم فضایی های عوضی یک زمان در همین سیاره زندگی می کردند حالا به چه دلیلی زمین را ترک کرده اند بماند اما باید یک درس حسابی بهشان بدهیم تا بدانند مالک واقعی زمین ما هستیم نه آنها !!!
  • DE ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    12 0
    بودجه مخفیانه پنتاگون برای تحقیق در مورد بشقاب پرنده‌ها .دوست ما میگفت وقتی زن و شوهری که در همسایه گی ما در طبقه بالا زندگی میکردند دعواشون میشد بشقاب پرنده ها می اومدند .بشقاب بود که پرواز میکرد از اون بالا تو باغچه.
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      8 0
      خدا خیرت بده حالم گرفته بود خندوندی منو دمت گرم
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    اونها حیات در زمین رو به وجود آوردن ؟!
  • متوهم توطئه IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    2 0
    بابا این موضوع موجود فضایی یک چیز هدفمند است و برای دو منظور ساخته شده است. 1- تا اینکه مردم را بی‌خدا کنند و بگویند که ما تنها نیستیم. درواقع توطعه ایلومناتی هستش که بگوید . دومین دلیل این است که باز بگویند بیگانگان در فضا هستند بنابراین ما شهروندان زمین هستیم که با هم بیگانه نیستیم! که با این گفتمان بتوانند جهان‌خواری و گلوبالیسم خودشان را توجیه کنند و بسط دهند. دموکراسی هم ابزار این حرامیان هستش تا فرهنگهای اصیل را با آن نابود کنند. - ما ایرانیان روده‌های اینها را وجب زدیم
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    درود بر فرا زمینی ها ، بیایید به وضع زمین سر و سامان دهید . هر کی ی تیکه از زمین رو گرفته واسه خودش دولت زده . محیط زیستو داریم خراب میکنیم .
  • آرش IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    پول زیادی!
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      23 0
      پول زیادی بدست آمده از دزدی و غارت بقیه کشورها
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    3 0
    بشقاب پرنده بالاخره در ایران ساخته میشه خواهید دید
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    بشقاب پرنده فضایی وجود نداره اینها همش ساخته و پرداخته خود آمریکاییهاست. مثل ایران همش در حال ایجاد ادارات متعدد و سازمان های مختلف برای نان رسانی هستن
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    بشقاب پرنده هواپیمای فضایی با هوش مصنوعی ساخته دست بشر توسط ایرانیها در ناسا
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    هوش مصنوعی فضایی نامریی فقط چشمی میخواهد که من خودم متاسفانه ندارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس